Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜέρκου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2018-11-07T09:27:10Z-
dc.date.available2018-11-07T09:27:10Z-
dc.date.issued2018-11-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9405-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΚοινωνική ανάπτυξηel
dc.subjectΝοητική ανάπτυξηel
dc.subjectΜάθησηel
dc.titleΤο παιχνίδι και η συμβολή του στην κοινωνικοποίηση του παιδιούel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.classificationΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
heal.dateAvailable2024-01-07T06:22:38Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΜέρκου, Β., 2009. Το παιχνίδι και η συμβολή του στην κοινωνικοποίηση του παιδιού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤο θέμα που επέλεξα είναι το παιχνίδι ,καθώς και η συμβολή του στην κοινωνικοποίηση του παιδιού. Ο λόγος που επέλεξα το θέμα αυτό είναι διότι πιστεύω πως πρόκειται για το σημαντικότερο παιδαγωγικό εργαλείο. Το παιχνίδι είναι το καλύτερο μέσο μάθησης και ανάπτυξης (νοητικής ,ψυχικής και σωματικής). Και λέω το καλύτερο γιατί τα παιδιά μαθαίνουν παίζοντας ,χωρίς να χρειάζεται να ασχοληθούν με κουραστικά και βαρετά για αυτά κείμενα. Το παιδί με τη βοήθεια του παιχνιδιού μαθαίνει βασικές έννοιες ,κοινωνικοποιείται , μαθαίνει να συνεργάζεται (μέσω του ομαδικού παιχνιδιού) , καλλιεργούνται προσόντα που προετοιμάζουν τη μετάβαση σε νέο ανώτερο στάδιο ανάπτυξης και αναπτύσσονται όλες οι πλευρές της προσωπικότητάς του. Παρατηρώντας τα παιδιά που παίζουν μπορούμε να μάθουμε τα ενδιαφέροντά του ,τις αντιλήψεις του για την πραγματικότητα ,την ιδιομορφία του χαρακτήρα του και τις σχέσεις του με τους συνομηλίκους και τους ενηλίκους. Στα παιχνίδια με κανόνες το κύριο είναι η λύση του προβλήματος που τέθηκε. Τα παιδιά συναρπάζονται από παιχνίδια κινητικά ,διδακτικά ,που απαιτούν προσπάθειες της σκέψης ,της βούλησης και υπερπήδηση των δυσκολιών. Το παιχνίδι κατέχει σημαντική θέση στο σύστημα της σωματικής , ηθικής ,εργασιακής και αισθητικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Το παιδί έχει ανάγκη από έντονες δραστηριότητες που ανυψώνουν τον τόνο της ζωής του ,που ικανοποιούν τα ενδιαφέροντά του και τις κοινωνικές του ανάγκες. Η κορυφαία αυτή δραστηριότητα-το παιχνίδι είναι απαραίτητο για την υγεία του παιδιού , δίνει στη ζωή περιεχόμενο και την κάνει ευχάριστη ,δημιουργεί πεποιθήσεις ,αυτοδυναμία. Στα δημιουργικά παιχνίδια διεξάγεται σπουδαία και πολύπλευρη πορεία της αφομοίωσης των γνώσεων ,που επιστρατεύουν τις νοητικές ικανότητες του παιδιού ,τη φαντασία ,την προσοχή ,τη μνήμη. Στα παιχνίδια των ρόλων ,παριστάνοντας το ένα ή το άλλο γεγονός ,τα παιδιά σκέπτονται ,διαπιστώνουν τη σύνδεση ανάμεσα στα διάφορα φαινόμενα. Όλα αυτά κάνουν το παιχνίδι μέσο για τη δημιουργία της προσωπικότητας ,η οποία αρχίζει να συγκροτείται από την προσχολική παιδική ηλικία.el
heal.advisorNameΠαπαγιάννη, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages127-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons