Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9404Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Μπατσάλια, Ειρήνη | el |
| dc.contributor.author | Μπήρου, Αθηνά | el |
| dc.date.accessioned | 2018-11-07T09:27:03Z | - |
| dc.date.available | 2018-11-07T09:27:03Z | - |
| dc.date.issued | 2018-11-07 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9404 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Διαπολιτισμικά ζητήματα | el |
| dc.subject | Ρατσισμός | el |
| dc.subject | Σύγχρονα κινούμενα σχέδια | el |
| dc.subject | Η Ποκαχόντας | el |
| dc.subject | Η Μουλάν | el |
| dc.title | Η διαπολιτισμικότητα μέσω των κινούμενων σχεδίων | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.classification | Διαπολιτισμικότητα | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, προσχολική | el |
| heal.classification | Κινούμενα σχέδια | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T04:59:14Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2009 | - |
| heal.bibliographicCitation | Μπατσάλια, Ε. & Μπήρου, Α., 2009. Η διαπολιτισμικότητα μέσω των κινούμενων σχεδίων. . Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Η μαζική μετακίνηση ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο, επηρεάζει τη δημογραφική σύνθεση των "χωρών υποδοχής'' μεταναστών και αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης του ''πολυπολιτισμικού'' χαρακτήρα των κοινωνιών τους. Η βασική πρόκληση που καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες συνίσταται κυρίως στην οργάνωση των σχέσεων μεταξύ των ντόπιων και των αλλοδαπών κατά τέτοιο τρόπο, ώστε η συνάντησή τους να μην οδηγήσει σε συγκρούσεις, αλλά στη δημιουργική αλληλεπίδραση των πολιτισμών τους. Το εκπαιδευτικό σύστημα, ως ο κατεξοχήν θεσμός στήριξης των υποκειμένων στις διαδικασίες κοινωνικής και πολιτισμικής ένταξης, καλείται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία προϋποθέσεων αποδοχής και αναγνώρισης του πλουραλισμού και της ετερότητας ως βασικών γνωρισμάτων του κοινωνικού γίγνεσθαι. Βέβαια, η εκπλήρωση του ρόλου αυτού δεν είναι εφικτή χωρίς την προσαρμογή του ίδιου του εκπαιδευτικού συστήματος στα νέα δεδομένα κοινωνικοποίησης που διαμορφώνει η πολυπολιτισμικότητα. Η διαδικασία προσαρμογής της εκπαίδευσης στην πραγματικότητα του γλωσσικού πλουραλισμού των πολιτισμικών κεφαλαίων, προϋποθέτει την υπέρβαση του παραδοσιακού μονοπολιτισμικού και μονογλωσσικού χαρακτήρα της και τον επαναπροσδιορισμό του όρου ''γενική παιδεία'' με γνώμονα τον πλουραλισμό και την διαφορετικότητα. | el |
| heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 60 | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License