Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜερκουρίου, Δέσποινα -Μαρίαel
dc.contributor.authorΞυραφάκη, Ανδριάναel
dc.date.accessioned2018-11-07T09:26:08Z-
dc.date.available2018-11-07T09:26:08Z-
dc.date.issued2018-11-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9398-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑνάπτυξη παιδιούel
dc.subjectΝοητική ανάπτυξηel
dc.subjectΚοινωνική ανάπτυξηel
dc.subjectΣωματική ανάπτυξηel
dc.subjectΜάθησηel
dc.titleΤο παιχνίδι στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.classificationΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
heal.dateAvailable2024-01-07T06:19:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΜερκουρίδου, Δ.-Μ. & Ξυραφάκη, Α., 2009. Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤο θέμα της εργασίας μας πραγματεύεται το παιχνίδι και το σημαντικό ρόλο του για τη ζωή των παιδιών. Το παιχνίδι έχεις ρίζες από την αρχαία εποχή οι οποίες φτάνουν μέχρι το σήμερα. Συντελεί στη γλωσσική, νοητική, ψυχοσωματική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού καθώς και στην κοινωνικοποίησή του. Αναφερθήκαμε σε διάφορες πτυχές του παιχνιδιού, αλλά και σε διάφορες ερμηνείες του. Το υλικό, ο χώρος και φυσικά οι παιδαγωγοί διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο για την εξέλιξη του παιχνιδιού. Το παιδί με το αίσθημα ασφάλειας και συνεργασίας παραμένει ενεργό σε κάθε δραστηριότητα αλλά και παρακινείται για μια συνεχή συμμετοχή. Είναι γενικά παραδεκτό πόσο σημαντικό είναι το παιχνίδι για τα παιδιά και ιδιαίτερα για αυτά της προσχολικής ηλικίας. Αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που μας προέτρεψε να ασχοληθούμε με αυτό το θέμα, αλλά και να καταλάβουμε πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος μας – ως παιδαγωγοί – για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού. Σ’ αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την υπεύθυνή μας κα. Μπαράτσα για την συνεργασία και το ενδιαφέρον της. Μέσα από την ποικιλία των δραστηριοτήτων το παιδί μαθαίνει να συνεργάζεται, να επικοινωνεί αλλά πάνω από όλα να νιώθει ελεύθερο. Και αυτός είναι ο κύριος στόχος μας…el
heal.advisorNameΜπαράτσα, Ευνίκηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages93-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons