Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜυριούνη, Σπυριδούλαel
dc.contributor.authorΝάση, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-11-07T09:25:50Z-
dc.date.available2018-11-07T09:25:50Z-
dc.date.issued2018-11-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9397-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΤο άσυλο του παιδιούel
dc.subjectΕθνικοί Παιδικοί Σταθμοίel
dc.subjectΕθνικά Αγροτικά Νηπιοτροφείαel
dc.subjectΚρατικοί Παιδικοί Σταθμοίel
dc.subjectΙδιωτικοί Παιδικοί Σταθμοίel
dc.subjectΑναλυτικά προγράμματαel
dc.titleΗ διαχρονική εξέλιξη των βρεφονηπιακών σταθμών στην Ελλάδαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΒρεφονηπιακοί σταθμοίel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:10:19Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΜυριούνη, Σ. & Νάση, Μ., 2009. Η διαχρονική εξέλιξη των βρεφονηπιακών σταθμών στην Ελλάδα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ προσχολική αγωγή, που επιδιώκει να δημιουργήσει στο παιδί τις δυνατότητες, ώστε ν’ αναπτύξει τις σωματικές, ψυχικές και πνευματικές του δυνάμεις και να προ- σαρμοστεί στην κοινωνά, έχει πάρει μεγάλη έκταση τα τελευταία χρόνια, σε όλο τον κόσμο. Η εργασία που παρατίθεται έχει σκοπό να παρουσιάσει την διαχρονική εξέλιξη των παιδικών σταθμών στην Ελλάδα, δίνοντας βάση στις ριζικές αλλαγές που δέχθη- κε η προσχολική αγωγή γενικότερα. Τα μέσα της προσχολικής αγωγής ρυθμίζονται, σήμερα, ανάλογα με την ιδιορ- ρυθμία του παιδιού κατά τα διάφορα στάδια της εξέλιξής του, ενώ δίνεται μεγάλη σημασία στον εθισμό του παιδιού, σε τρόπους συμπεριφοράς, που ανταποκρίνονται τόσο στις σωματικές και ψυχικές του ανάγκες, όσο και στις απαιτήσεις του κοινωνι- κού συνόλου. Στη συνέχεια, προσπαθούμε να παρουσιάσουμε τις αλλαγές που δέχθηκε η προ- σχολική αγωγή τόσο σε θέματα προγραμματισμού, όσο και σε θέματα λειτουργίας και οργάνωσης αυτών. Ακόμα, παραθέτουμε και μια συγκριτική μελέτη των παιδικών σταθμών του τότε και του τώρα, ώστε να καταλήξουμε στα συμπεράσματα και να διαπιστώσουμε τις αλλαγές που υπάρχουν κατά την διάρκεια των χρόνων.el
heal.advisorNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages93-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons