Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπαντζή, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2018-11-07T09:25:39Z-
dc.date.available2018-11-07T09:25:39Z-
dc.date.issued2018-11-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9396-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολικά κέντραel
dc.subjectΓονείςel
dc.subjectΑνάπτυξηel
dc.titleΗ συνεργασία προσχολικών κέντρων και οικογένειας:για την καλύτερη ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
heal.classificationΟικογένεια και σχολείοel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:13:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΜπάντζη, Π., 2008. Η συνεργασία προσχολικών κέντρων και οικογένειας:για την καλύτερη ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ εργασία αυτή απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς της προσχολικής ηλικίας κυρίως, αλλά και στους εκπαιδευτικούς όλων των άλλων βαθμίδων, καθώς και σε όλους τους γονείς, γιατί πιστεύουμε πως μέσα στην οικογένεια και στο σχολείο κατά κύριο λόγο διαμορφώνει και καλλιεργεί την προσωπικότητα του και εξελίσσει την σωματική, νοητική και πνευματική του ωριμότητα. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να γίνει γνωστό αλλά και κατανοητό το πώς ξεχωριστά οικογένεια και σχολείο συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού της προσχολικής ηλικίας, δηλαδή από 0-6 ετών, και το πώς η συνεργασία αυτών των δύο μπορεί να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας ή το αντίθετο. Στην εργασία αναφέρονται αναλυτικά στα δύο πρώτα κεφάλαια ο ρόλος, ο σκοπός και η σημασία της οικογένειας και του προσχολικού κέντρου και η συμβολή του κάθε ένα φορέα ξεχωριστά στην συναισθηματική ανάπτυξη, στη μόρφωση και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Επίσης περιγράφονται τα είδη, οι μορφές και οι τρόποι συνεργασίας των γονέων και του προσχολικού κέντρου, και συμπερασματικά τονίζουμε τα αποτελέσματα της σωστής και της λανθασμένης συνεργασίας, δίνοντας προτάσεις και ιδέες για την καλύτερη και αποδοτικότερη συνεργασία τους. Για την επίτευξη του σκοπού της προσχολικής αγωγής που είναι η σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας, όχι μόνο προτείνεται η συνεργασία, αλλά επιβάλλεται μεταξύ της οικογένεια και των εκπαιδευτικών στα μέτρα του δυνατού και του λογικού.el
heal.advisorNameΡέντζου, Κωνσταντίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages78-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons