Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧατζηφωτιάδης, Γιώργοςel
dc.date.accessioned2018-10-30T12:30:23Z-
dc.date.available2018-10-30T12:30:23Z-
dc.date.issued2018-10-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9380-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔερματολογίαel
dc.subjectΨωρίασηel
dc.subjectΔέρμα--Ασθένειεςel
dc.titleΨωρίαση και νέα νοσηλευτικά δεδομέναel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΝοσηλευτικήel
heal.dateAvailable2024-01-09T22:14:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΧατζηφωτιάδης, Γ., 2018. Ψωρίαση και νέα νοσηλευτικά δεδομένα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.abstractΤο παιχνίδι είναι η αγαπημένη δραστηριότητα των παιδιών και έχει μεγάλη σημασία για την ανάπτυξή τους. Το παιχνίδι, διαθέτει κίνηση, χαρά, δράση και εμπειρίες. Τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι ψυχαγωγούνται, εκφράζονται, μαθαίνουν να συνεργάζονται με άλλα άτομα, αναπτύσσουν τη γλωσσική και την κινητική τους ικανότητα, εξερευνούν τον κόσμο, δημιουργούν, μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα, υπακούουν σε κανόνες, διαπαιδαγωγούνται. Το παιχνίδι έχει την ιδιότητα να σχετίζεται και σε ένα ακόμα σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης του παιδιού, στο να σχηματίσει το ίδιο το παιδί την αντίληψη για την πραγματικότητα και την αυτογνωσία. Το παιχνίδι αποτελεί χαρακτηριστική συμπεριφορά των μικρών παιδιών και αγαπημένη τους δραστηριότητα μέσα στο νηπιαγωγείο. Σε ένα νηπιαγωγείο, το παιχνίδι διακρίνεται ως ο πιο βασικός παράγοντας όσο αναφορά τη διασκέδαση, τη μάθηση και την εξέλιξη κάποιων σημαντικών ικανοτήτων που μπορούν να αναπτύξουν τα νήπια. Ο ρόλος του είναι ουσιώδης στη νοητική ανάπτυξη και μάθηση των παιδιών γιατί προσφέρει ερεθίσματα για παρατήρηση, πειραματισμό, διερεύνηση, παραγωγή ερωτήσεων, κατανόηση, εκπλήρωση στόχων και λύση προβλημάτων. Επιπλέον, παίζοντας, αντιλαμβάνονται το σώμα τους, τα όρια και τις δυνατότητές τους. Όσο με τον τρόπο αυτό, τα μικρά παιδιά θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν τις δεξιότητες τους στους χώρους της σχολικής τους σταδιοδρομίας -ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο-, τόσο θα τους είναι τουλάχιστον σημαντικές και στη μετέπειτα ζωή τους. Πιο συγκεκριμένα οι δεξιότητες αυτές, αποκτώνται μέσω διαφόρων δραστηριοτήτων από το παιδί, που εξελίσσεται μέσα από αυτό, ουσιαστικά. Το παιχνίδι είναι μια κυρίαρχη δραστηριότητα που καθορίζει την ανάπτυξη του παιδιού και παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των τομέων της ανάπτυξης. Οι τομείς ανάπτυξης διακρίνονται σε τέσσερις κατηγορίες: το κοινωνικό, το κινητικό, το γνωστικό και το συναισθηματικό τομέα. Το παιχνίδι για το παιδί δεν είναι μόνο κάποιο χαρακτηριστικό για την ηλικία του αλλά στη νηπιακή ηλικία, το παιχνίδι είναι καθαρά βιολογικό, δηλαδή μια φυσική ανάγκη.el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages103-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons