Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσαλή, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2018-10-29T10:51:50Z-
dc.date.available2018-10-29T10:51:50Z-
dc.date.issued2018-10-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9371-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤουριστικό Μάρκετινγκ , διαδίκτυο ,E-Marketing , E-Tourismel
dc.titleMarketing τουρισμού και internet.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1143el
heal.dateAvailable2024-01-06T15:20:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-05-10-
heal.bibliographicCitationΤσαλή., Ε., Γαβριηλίδη, Ε., 2013. Marketing τουρισμού και internet. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.abstractΗ Πτυχιακή μου εργασία παρουσιάζει το Μάρκετινγκ του τουρισμού και πως το διαδίκτυο μπορεί να συμβάλει στην βελτίωση του. Αποτελείτε από 4 κεφάλαια και το καθένα ξεκινά δίνοντας πρώτα από όλα την έννοια-ορισμό του κάθε θέματος και στη συνέχεια αναλύουν τα σημαντικότερα στοιχειά. Έτσι λοιπόν η εργασία στο πρώτο κεφάλαιο δίνει τις εξελικτικές τάσεις και τις λειτουργίες του Μάρκετινγκ και τέλος αναφέρει το μείγμα Μάρκετινγκ και από τι αποτελείτε . Στο δεύτερο κεφάλαιο έχει τις διαφορές ανάμεσα στο τουριστικό και άλλων μορφών Μάρκετινγκ ,τον σχεδιασμό και τις στρατηγικές του καθώς και τους βασικούς σκοπούς του Τουριστικού Μάρκετινγκ . Στο τρίτο κεφάλαιο ο αναγνώστης θα δει τους ορισμούς του διαδικτύου αλλά και του Internet Marketing, τους στόχους του e-Marketing και τις λειτουργίες που μπορεί να εκπληρώσει. Τέλος βλέπει τα υπέρ και τα κατά του e-Marketing. Και στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του e-Tourism ,μια εισαγωγή στον τουρισμό και εξηγεί πως εξυπηρετεί το διαδίκτυο τον τουρισμό . Επίσης τι ωθεί τον καταναλωτή σε on-line συναλλαγές και τι αλλαγές επήλθαν στις τουριστικές συναλλαγές λόγο διαδικτύου. Και η εργασία τελειώνει με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αλλά και τους παράγοντες επιτυχίας για δραστηριοποίηση στο χώρο του E-Tourism .el
heal.advisorNameΣιώζης, Μιχάληςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages43-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons