Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/933
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Βρανά, Βασιλική | el |
dc.contributor.author | Κοτενίδου, Σταυρούλα | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-29T07:44:44Z | - |
dc.date.available | 2014-07-29T07:44:44Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-29 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/933 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Νοητική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Κοινωνική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Σωματική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Παιδικός σταθμός | el |
dc.subject | Μέσο θεραπείας | el |
dc.title | Το παιχνίδι και η συμβολή του στα παιδιά ηλικίας δύο έως τεσσάρων ετών | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Παιχνίδι | el |
heal.classification | Παιδιά -- Ανάπτυξη | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:23:20Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2013 | - |
heal.abstract | Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάμε το παιχνίδι, τη φύση του, τη συμβολή του στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού στη νηπιακή ηλικία, την οργάνωσή του στο χώρο του παιδικού σταθμού, καθώς επίσης και το ρόλο του παιδαγωγού αλλά και το ρόλο του γονέα. Η μέθοδος που χρησιμοποιήσαμε είναι η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. To παιχνίδι έχει πολύ σημαντικό ρόλο στη νηπιακή ηλικία του παιδιού καθώς συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξή του. Επίσης, η οργάνωση του παιχνιδιού στον παιδικό σταθμό έχει ιδιαίτερη σημασία επειδή από αυτή εξαρτάται η αποτελεσματικότητα και η επίδρασή του στο παιδί. Επιπλέον, ο ρόλος του παιδαγωγού είναι εξίσου σημαντικός εφόσον με αυτό τον τρόπο γίνεται πιο σωστή η καθοδήγηση του παιδιού πάνω στο παιχνίδι. Τέλος, η συμμετοχή των γονέων στο παιχνίδι του παιδιού τους είναι καθοριστική στη ψυχολογία του, καθώς με αυτόν τον τρόπο το παιδί αποκτά ένα συνοδοιπόρο στο παιχνίδι ολοκληρώνοντας έτσι πιο σωστά τη διαδικασία του παιχνιδιού και ταυτόχρονα πιο ευχάριστα και πιο διασκεδαστικά. | el |
heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 98 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
psa_2013006.pdf | Πτυχιακή εργασία | 581.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License