Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜουστάκα, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2014-07-28T11:57:06Z-
dc.date.available2014-07-28T11:57:06Z-
dc.date.issued2014-07-28-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/927-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤραπεζικοί υπάλληλοιel
dc.subjectΑξιολόγηση προσωπικούel
dc.titleΣυγκριτική ανάλυση των συστημάτων αξιολόγησης προσωπικού στον ελληνικό τραπεζικό χώροel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιοίκηση προσωπικού -- Αξιολόγησηel
heal.classificationΥπάλληλοι, Αξιολόγηση τωνel
heal.dateAvailable2024-01-07T15:32:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας είναι η παρουσίαση του θέματος της Αξιολόγησης του Προσωπικού στον Ελληνικό Τραπεζικό Χώρο. Ξεκινώντας λοιπόν από το πόσο σημαντική είναι η παρουσία του ανθρώπινου παράγοντα στο χώρο εργασίας θα φτάσουμε μέχρι τα αποτελέσματα που φέρνει η προσπάθεια του, θετικά ή αρνητικά. Στη συνέχεια θα δώσουμε τον ορισμό της αξιολόγησης του προσωπικού και το σκοπό αυτού καθώς και που χρησιμεύει όλη αυτή η διαδικασία. Σημαντική είναι η αναφορά στα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος αξιολόγησης και στους στόχους που καθορίζονται ώστε να είναι αποδοτική η συμπεριφορά ενός εργαζομένου. Παράλληλα θα ασχοληθούμε αναλυτικά με την διαδικασία της αξιολόγησης, τα κριτήρια με τα οποία αξιολογείται το προσωπικό και τις διάφορες μεθόδους που υπάρχουν καθώς και από ποιον πρέπει να αξιολογείται η απόδοση του προσωπικού. Επίσης θα αναφερθούμε στα σφάλματα που μπορούν να προκύψουν κατά την αξιολόγηση αλλά και στα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα που φέρει όλη αυτή η διαδικασία. Για να είναι όμως πιο καλά διεκπεραιωμένο το θέμα θα κάνουμε μία έρευνα σε τρεις τράπεζες για την αξιολόγηση του προσωπικού με ερωτηματολόγια που θα δοθούν στους προϊσταμένους - αξιολογητές, στους υπαλλήλους – αξιολογούμενους αλλά και στους πελάτες των τραπεζών έτσι ώστε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Τέλος η σύγκριση μεταξύ των τραπεζών με τις οποίες θα ασχοληθούμε θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε κατά ποσό καλά λειτουργεί όλο το σύστημα της αξιολόγησης καθώς και ποια τράπεζα έχει καλύτερα αποτελέσματα στον τομέα αυτό.el
heal.advisorNameΧυζ, Αλίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages138-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
log_20060201.pdfΠτυχιακή εργασία727.19 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons