Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9232
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πανταζή, Βασιλική | el |
dc.contributor.author | Μπουρίκα, Ιωάννα | el |
dc.contributor.author | Τερζάκη, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Παπαμιχαήλ, Ειρήνη | el |
dc.contributor.author | Αναγνωστοπούλου, Θεοδώρα | el |
dc.date.accessioned | 2018-09-13T10:06:31Z | - |
dc.date.available | 2018-09-13T10:06:31Z | - |
dc.date.issued | 2018-09-13 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9232 | - |
dc.rights | Default License | * |
dc.subject | Παιδικοί σταθμοί | el |
dc.subject | Οργάνωση και διοίκηση | el |
dc.title | Oργάνωση και διοίκηση σταθμού προσχολικής αγωγής | el |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.classification | Προσχολική αγωγή | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T05:06:36Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2018-09-12 | - |
heal.bibliographicCitation | Πανταζή, Β. κ.ά., 2018. Οργάνωση και διοίκηση σταθμού προσχολικής αγωγής. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής. | el |
heal.abstract | Η προσχολική αγωγή αποτελεί μία σημαντική λειτουργία στην εκπαιδευτική διαδικασία των παιδιών. Συγκεκριμένα, μία προσχολική τάξη είναι ένας χώρος δυναμικός και ζωντανός που φιλοξενεί τα παιδιά που σε αυτήν την ηλικία διέπονται από δημιουργικό πνεύμα και περιέργεια. Τα παιδιά σε αυτήν την φάση της ζωής τους επιθυμούν να εξερευνήσουν και να ανοίξουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες κάτι που χρειάζεται να γίνεται πάντα με ασφάλεια και καθοδήγηση. Ο σταθμός προσχολικής αγωγής φιλοξενεί τα παιδιά στα πρώτα χρόνια της ζωής τους και για να είναι επιτυχημένη η λειτουργία του κρίνεται απαραίτητο να ακολουθεί κατασκευαστικούς και δεοντολογικούς κανόνες. Εκτός όμως από την ασφάλεια που χρειάζεται να παρέχει στα παιδιά ένας ανάλογος χώρος, σημαντική είναι και η οργάνωση μέσω της οποίας επιτυγχάνεται ένα καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τους τρόπους οργάνωσης ενός σύγχρονου σταθμού προσχολικής αγωγής και αναφέρεται η κείμενη νομοθεσία έτσι ώστε να υπάρχει ασφάλεια στον χώρο. Περιγράφεται αναλυτικά ο κάθε χώρος εντός του σταθμού και εξωτερικά αυτού. Στο εμπειρικό μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται μελέτης περίπτωσης σε σταθμό προσχολικής αγωγής του νομού Ιωαννίνων με κύριο στόχο την παρουσίαση της οργάνωσης του χώρου στα πλαίσια του προσχολικού προγράμματος. | el |
heal.advisorName | Αναστασίου, Σοφία | el |
heal.committeeMemberName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | el |
heal.numberOfPages | 97 | el |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.