Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάρκου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-07-27T09:21:03Z-
dc.date.available2018-07-27T09:21:03Z-
dc.date.issued2018-07-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9206-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤοπική αυτοδιοίκησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΠαιδικοί σταθμοίel
dc.subjectLocal governmenten
dc.subjectEducational systemen
dc.subjectEarly childhood educationen
dc.subjectNurseriesen
dc.titleΑρχές διοίκησης και λειτουργίας ενός παιδικού σταθμού στη σύγχρονη Ελληνική Πραγματικότητα:διερεύνηση της περίπτωσης του 4ου Παιδικού Σταθμού Δήμου Πρέβεζας.el
dc.titlePrinciples of the administration and operation of a nursery station in modern Greek reality: investigation of the case of the 4th Kindergarten of the Municipality of Preveza.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής MAF -- A/A 0089el
heal.classificationΒρεφονηπιακοί σταθμοί -- Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.identifier.secondaryΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:21:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-06-
heal.bibliographicCitationΜάρκου, Μ., 2018. Αρχές διοίκησης και λειτουργίας ενός παιδικού σταθμού στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα: διερεύνηση της περίπτωσης του 4ου Παιδικού Σταθμού Δήμου Πρέβεζας. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΣτο ταχύτατα πλέον μεταβαλλόμενο περιβάλλον, οι δημόσιοι οργανισμοί είναι υποχρεωμένοι να πραγματοποιούν συχνές και ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν (στην αλυσίδα αξίας τους). Ειδικότερα, παρατηρείται έντονα ανάγκη αναδιοργάνωσης του δημόσιου τομέα ώστε να γίνει αποτελεσματικότερος και αποδοτικότερος εξυπηρετώντας καλύτερα τον σύγχρονο Έλληνα πολίτη. Κατ’ επέκταση οι ανειλημμένες υποχρεώσεις των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και ο σημαντικός ρόλος που αυτοί διαδραματίζουν στις ζωές των πολιτών, οδηγεί την πολιτεία στην καθιέρωση υποχρεωτικού επιχειρησιακού επανασχεδιασμού. Με βάση τα πιο πάνω, στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να προτείνει και να προβάλλει επιτακτικά το αίτημα για αλλαγή και εκσυγχρονισμό των δημοτικών παιδικών σταθμών για ουσιαστική επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων μερών της εκπαιδευτικής τους διαδικασίας. Νέες θεωρίες και μοντέλα διατυπώνονται που συμπεριλαμβάνουν τους γονείς σαν εταίρους στις προσχολικές μονάδες και τονίζουν πως οι αλληλεπιδράσεις, και οι αλληλοδράσεις μεταξύ παιδικών σταθμών και οικογένειας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη μορφωτική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών και στη συνέχεια ολοκληρωμένων πολιτών. Στην Ελλάδα το υπάρχον θεωρητικό και θεσμικό πλαίσιο δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς ώστε να διευκολύνεται η επικοινωνία μεταξύ τέτοιων δημοτικών προσχολικών μονάδων και της οικογένειας. Επιπλέον, οι έρευνες που αφορούν την επικοινωνία και συνεργασία της οικογένειας με τις εκπαιδευτικές σχολικές μονάδες είναι πολύ περιορισμένες.el
heal.abstractIn the rapidly changing environment, public bodies are required to make frequent and meaningful changes in how they work (in their value chain). In particular, there is a strong need to reorganize the public sector to make it more effective and efficient, serving better the modern Greek citizen. Consequently, the commitments of local authorities and the important role they play in the lives of citizens lead the state to introduce mandatory operational redesign. Based on the above, the aim of this diploma thesis is to propose and urge the request for change and modernization of municipal kindergartens and for effective communication and cooperation between the parties involved in their educational process. New theories and models are formulated that include parents as pre-school partners and emphasize that interactions between teachers and families play an important role in the educational and psychosocial development of children and in the future as integrated citizens. In Greece, the existing theoretical and institutional framework has not been sufficiently developed to facilitate communication between such pre-primary school units and the family. In addition, research on family communication and collaboration with educational schools is very limited.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.committeeMemberNameΝαξάκης, Χαρίλαος-
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages94-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Markou, M._MAF_2018.pdfΜεταπτυχιακή εργασία737.87 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons