Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9154
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γκόγκου, Ειρήνη | el |
dc.contributor.author | Γκουτζιομήτρου, Ανθή | el |
dc.contributor.author | Θεοχάρη, Γεωργία | el |
dc.contributor.author | Χαραλαμπίδου, Ραφαηλία | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-04T05:13:44Z | - |
dc.date.available | 2018-07-04T05:13:44Z | - |
dc.date.issued | 2018-07-04 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9154 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Θεατρικό παιχνίδι | el |
dc.subject | Θέατρο | el |
dc.title | Το θεατρικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία | el |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T03:48:14Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2018-06 | - |
heal.bibliographicCitation | Γκόγκου, Ει., κ.ά., 2018. Το θεατρικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής αγωγής. | el |
heal.abstract | Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένα μέσο ψυχαγωγίας, έκφρασης και επικοινωνίας, το οποίο στηρίζεται στη δυναμική της ομάδας και της αλληλεπίδρασης. Πλέον, έχει εισαχθεί στον παιδικό σταθμό ως μια μέθοδος διδασκαλίας, όπου επιτυγχάνεται η διερεύνηση και η καλλιέργεια των αισθήσεων και του πνεύματος των παιδιών. Είναι ένα δυναμικό εργαλείο που αποτελείται από τέσσερεις φάσεις, άπειρες τεχνικές και με την δημιουργική παρουσία ενός εκπαιδευτικού-εμψυχωτή, δρα σε τέσσερα βασικά επίπεδα: το ψυχολογικό, το κοινωνικό, το αισθητικό-ψυχαγωγικό και το παιδευτικό. Εν συνεχεία, αναλύοντας περεταίρω τα τέσσερα αυτά βασικά επίπεδα, επικεντρωνόμαστε στο αισθητικό-ψυχαγωγικό και παιδευτικό επίπεδο, καθώς το θεατρικό παιχνίδι είναι ένας αγωγός διοχέτευσης αισθητικής αντίληψης και μία τέχνη βαθύτατα παιδευτική, που μπορεί να δράσει εξίσου αποτελεσματικά και σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι το θεατρικό παιχνίδι στην ειδική αγωγή λειτουργεί θεραπευτικά συμβάλλοντας στην πολύπλευρη ανάπτυξη των προσωπικοτήτων των παιδιών. Κατανοώντας την σημαντική επίδραση του θεατρικού παιχνιδιού στην προσχολική ηλικία, στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζουμε ένα ολοκληρωμένο θεατρικό παιχνίδι, το οποίο έχει λειτουργήσει ως πρακτική εφαρμογή σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, καθώς και κάποιες θεατρικές δραστηριότητες που μπορούν να πραγματοποιηθούν σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. | el |
heal.advisorName | Κανελλοπούλου, Έλενα | el |
heal.committeeMemberName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Τσιατούρα, Παρασκευή | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | el |
heal.numberOfPages | 121 | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gkogkou, Ei._SLT_2018.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License