Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδωρής, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2018-07-03T07:33:29Z-
dc.date.available2018-07-03T07:33:29Z-
dc.date.issued2018-07-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9152-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subjectΜέτρηση ικανοποίησηςel
dc.subjectΔήμος Δωδώνηςel
dc.subjectQuality of serviseen
dc.subjectSatisfaction measurementen
dc.subjectMunicipality of Dodonien
dc.titleΠοιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών στο Δήμο Δωδώνης.el
dc.titleQuality of the provided servises and measurement of the citizens satisfaction in the municipality of Dodoni.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF --Α/Α 0081el
heal.classificationΔημόσιες υπηρεσίες, οργανισμοί και επιχειρήσεις -- Ελλάδα -- Δήμος Δωδώνης (Νομός Ιωαννίνων)el
heal.classificationΔιοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
heal.classificationGoverment business enterprises -- Greece -- Municipality of Dodoni (Ioannina Prefecture)en
heal.classificationTotal Quality Management-
heal.dateAvailable2024-01-06T13:24:47Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-06-
heal.bibliographicCitationΘεοδωρής,Α.,2018. Ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών στο Δήμο Δωδώνης. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: T.E.I. Hπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΣκοπός: Σκοπός της έρευνας είναι να διαπιστώσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και τον βαθμό ικανοποίησης των πολιτών του Δήμου Δωδώνης. Υλικό και μέθοδος: Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, το οποίο δημιουργήθηκε με βάση τη βιβλιογραφική επισκόπηση. Το ερωτηματολόγιο αποτελείται από 19 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις τύπου ναι / όχι και ερωτήσεις κλίμακας Likert. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν ανώνυμα από πολίτες του Δήμου Δωδώνης που προσήλθαν στο Δημαρχείο του Δήμου Δωδώνης στην Αγία Κυριακή Θεριακησίου (Δημοτική Ενότητα Αγίου Δημητρίου) καθώς επίσης και στις υπόλοιπες δημοτικές ενότητες Δωδώνης, Σελλών και Λάκκας Σουλίου. Αποτελέσματα: Οι περισσότεροι πολίτες του δήμου Δωδώνης είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από τις ικανότητες του προσωπικού για την εξυπηρέτησή τους, από τη συμπεριφορά του προσωπικού, από την ευγένεια των υπαλλήλων, από την επάρκεια του προσωπικού, από τις διαδικασίες εξυπηρέτησης (γραφειοκρατία) για την διεκπεραίωση μιας υπόθεσης, από το χρόνο αναμονής τους μέχρι να εξυπηρετηθούν, από την καθαριότητα και από το περιβάλλον του χώρου, από την πρόσβαση και από το ωράριο της λειτουργίας. Επίσης, οι περισσότεροι πολίτες είναι πολύ ικανοποιημένοι από την ταχύτητα εξυπηρέτησης, από τις πληροφορίες που δίνονται και από τον εξοπλισμό. Συμπεράσματα: Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι πολίτες του δήμου Δωδώνης είναι πολύ ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του δήμου και γενικά από τη συνολική τους εξυπηρέτηση.el
heal.abstractPurpose: The purpose of the survey is to ascertain the quality of the services provided and the satisfaction of the citizens of the Municipality of Dodoni. Material and method: The survey was carried out with the help of a questionnaire, which was created based on the bibliographic review. The questionnaire consists of 19 multiple choice questions, yes / no questions and Likert scale questions. The questionnaires were answered anonymously by citizens of the Municipality of Dodoni who visited the Town Hall of the Municipality of Dodoni in Agia Kyriaki Theriakiiski (Municipality of Agios Dimitrios) as well as the other municipal units of Dodoni, Selon and Lakkas Souli. Results: Most of the citizens of the municipality of Dodoni are fully satisfied with the staff's abilities to serve them, from the behavior of the staff, from the courtesy of the employees, from the adequacy of the staff, from the bureaucratic procedures for carrying out a from their waiting time until they are served, from the cleanliness and the environment of the area, from the access and from the working hours. Also, most citizens are very pleased with the speed of service, the information they provide and the equipment. Conclusions: The survey concludes that the citizens of the municipality of Dodoni are very satisfied with the services provided by the municipality and generally with their overall service.en
heal.advisorNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages77-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THEODORIS,A._MAF_2018.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons