Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαφίρη, Γεωργίαel
dc.contributor.authorΜούτου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-06-26T10:18:39Z-
dc.date.available2018-06-26T10:18:39Z-
dc.date.issued2018-06-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9135-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜετάφραση και μεταφραστικά σχόλια του κεφαλαίου 2 «Wordplay and the Study of Wordplay» του βιβλίου με τίτλο «There’s a Double Tongue» An investigation into the translation of Shakespeare’s wordplay, with special reference to “Hamlet” του Dirk Delabastita, Ubrey University Library,1993.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1072el
heal.classificationΜετάφρασηel
heal.classificationTranslationel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:40:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-11-11-
heal.bibliographicCitationΚαφίρη,Γ. ,Μούτου, Μ. ,2018. Μετάφραση και μεταφραστικά σχόλια του κεφαλαίου 2 «Wordplay and the Study of Wordplay» του βιβλίου με τίτλο «There’s a Double Tongue» An investigation into the translation of Shakespeare’s wordplay, with special reference to “Hamlet” του Dirk Delabastita, Ubrey University Library,1993. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.advisorNameΑλεξάκη, Λητώel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages257-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons