Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάμαλου, Λαμπρινήel
dc.contributor.authorΜοσχέτα, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2018-06-15T09:27:35Z-
dc.date.available2018-06-15T09:27:35Z-
dc.date.issued2018-06-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9040-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΠαιχνίδιαel
dc.subjectΠαιδική ανάπτυξηel
dc.titleΤο παιχνίδι και η επίδρασή του στα παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.dateAvailable2024-01-07T06:16:06Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΜάμαλου, Λ. & Μοσχετά, Ι., 2009. Το παιχνίδι και η επίδρασή του στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ εργασία αυτή γράφτηκε στο πλαίσιο των απαιτήσεων του ΤΕΙ για την απόκτηση πτυχίου και έχει ως σκοπό την ανάλυση της διαδικασίας του παιχνιδιού και τις ωφέλειές του για το παιδί. Σαν θέμα έχουμε επιλέξει " το παιχνίδι και η επίδραση που ασκεί στα παιδιά προσχολικής ηλικίας" καθώς αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα, ζωτική ανάγκη και θεμελιακή δραστηριότητα για εκείνα. Διαλέξαμε αυτό το θέμα γιατί ο ρόλος και η θέση του παιχνιδιού στη ζωή του παιδιού αποτελεί πολύ σοβαρό και πάντα επίκαιρο ζήτημα, αφού κατά κοινή αποδοχή το παιχνίδι είναι μια βασική παράμετρος για την ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού. Το παιχνίδι αποτελεί εκδήλωση όλων των εποχών, έχει παρακινήσει την προσοχή και τη σκέψη των ανθρώπων από αρχαιότατους χρόνους αφού πρώτοι οι αρχαίοι έλληνες φιλόσοφοι υπήρξαν φανατικοί υπέρμαχοι των παιχνιδιών. Οι θεωρίες που διατυπώθηκαν για το παιχνίδι πολλές επιχειρώντας να δώσουν εξηγήσεις σχετικά με την προέλευση, την εξέλιξη και τη μορφωτική αξία του .Το παιχνίδι συντελεί στην ομαλή σωματική, νοητική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, του προσφέρει ικανοποίηση, χαρά και διασκέδαση, καλλιεργεί τις αισθήσεις του και αναπτύσσει τη φαντασία του. Αποτελεί μορφή έκφρασης, επιτρέπει στο παιδί να χειρίζεται τα πράγματα ελεύθερα, να αλλοιώνει την πραγματικότητα ώστε να ικανοποιεί προσωπικές του ανάγκες. Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να αναφέρουμε την υπεύθυνη καθηγήτριά μας κ.Σουσοπούλου Αμαλία που μας καθοδήγησε και μας βοήθησε σ’ όλη τη διάρκεια της συγγραφής της εργασίας και να την ευχαριστήσουμε θερμά.el
heal.advisorNameΣουσοπούλου, Αμαλίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages113-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons