Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9029
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μακρή, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Μουστόγιαννη, Παναγιώτα | el |
dc.date.accessioned | 2018-06-15T09:25:58Z | - |
dc.date.available | 2018-06-15T09:25:58Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-15 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9029 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παραμύθι | el |
dc.subject | Στερεότυπα και προκαταλήψεις | el |
dc.title | Το εικονογραφημένο βιβλίο Παιδικής Λογοτεχνίας ως μέσο αλλαγής των στερεοτύπων σχετικά με το ρόλο και τις σχέσεις των ηρώων-ηρωίδων | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.classification | Εικονογραφημένα βιβλία για παιδιά | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T06:38:24Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2009 | - |
heal.bibliographicCitation | Μακρή, Μ. & Μουστόγιαννη , Π, 2009. Το εικονογραφημένο βιβλίο Παιδικής Λογοτεχνίας ως μέσο αλλαγής των στερεοτύπων σχετικά με το ρόλο και τις σχέσεις των ηρώων-ηρωίδων. . Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε με στόχο να αναδείξει τη συμβολή του εικονογραφημένου βιβλίου παιδικής λογοτεχνίας στην αναθεώρηση των στερεοτύπων σχετικά με το ρόλο και τις σχέσεις των ηρώων. Σε έναν κόσμο που το παιδί «βομβαρδίζεται» από εικόνες και μηνύματα, εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε υποχρεωμένοι να το βοηθήσουμε να έχει σφαιρική άποψη για τον κόσμο που το περιβάλλει. Δεδομένου ότι τα παραδοσιακά παραμύθια δημιουργούν στερεότυπα στα παιδιά καθίσταται επιτακτικό στις μέρες μας το αίτημα της εξάλειψης των στερεοτύπων αυτών, προκειμένου τα παραμύθια να μη συμβάλουν στην παραποίηση της πραγματικότητας. Για το σκοπό αυτό αναλύσαμε χαρακτηριστικά παραδοσιακά αλλά και σύγχρονα παραμύθια και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το εικονογραφημένο βιβλίο στις μέρες μας συμβάλει αποφασιστικά στην πλήρη κατανόηση του κόσμου από το παιδί χωρίς να υπάρχουν πλέον στερεότυπα και προκαταλήψεις. | el |
heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 70 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License