Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣάλιαρη, Αικατερίναel
dc.date.accessioned2018-06-12T11:12:13Z-
dc.date.available2018-06-12T11:12:13Z-
dc.date.issued2018-06-12-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9011-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subjectΠολιτιστικοί οργανισμοίel
dc.subjectΑρχαιολογικό Μουσείο Νικόπολης Πρέβεζαςel
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectCultrural organizationsel
dc.subjectNicopolis Archaelogical Museumen
dc.titleΠολιτιστικό μάρκετινγκ.el
dc.titleCultural marketingen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- Α/Α 0073el
heal.classificationΠολιτιστικό μάρκετινγκel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:23:37Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-06-
heal.bibliographicCitationΣάλιαρη, Αικ., 2018. Πολιτιστικό μάρκετινγκ. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ εργασία αυτή επικεντρώνεται στην ανάγκη αξιοποίησης της Στρατηγικής του Μάρκετινγκ , στους Πολιτιστικούς Οργανισμούς, ώστε αυτοί να μετατραπούν σε χώρους επικοινωνίας και διαλόγου με το κοινό. Στόχος είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους εφαρμόζονται οι βασικές αρχές του Μάρκετινγκ στην πράξη, ώστε να διαπιστωθεί το ενδεχόμενο σύγκλησης ή απόκλισης, του τρόπου δράσης τους, σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η θεωρία του. Για το πρακτικό παράδειγμα, επιλέχτηκε το μουσείο Νικόπολης της Πρέβεζας, που είναι ένα αξιόλογο δείγμα και αναλύθηκε η στοχοθεσία του από την ίδρυση του, (άρχισε να λειτουργεί κανονικά από το 2009), ως σήμερα. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε είναι από ομάδα εκατό (100), μαθητών δημοτικού της περιοχής, που έχουν επισκεφτεί το μουσείο. Από την ανάλυση προκύπτει ότι όντως υπάρχει σύγκλιση αλλά και απόκλιση μεταξύ θεωρίας και πράξης του μάρκετινγκ, καθώς και ένας βασικός πυρήνας ενεργειών που μπορεί να εξασφαλίσει θετικά αποτελέσματα, αν χρησιμοποιηθεί ορθά και συνεχόμενα, καθ’ όλη την διάρκεια της λειτουργίας του.el
heal.abstractThis work focuses on the need to exploit the marketing strategy, the cultural organizations, so that they can be transformed into spaces of communication and dialogue with the public. The aim is to investigate the ways in which the basic principles of Marketing are applied in practice, in order to determine the possibility of convergence or divergence, their mode of action, according to what its theory supports. For the practical example, the Nicopolis Museum of Preveza, which is a remarkable sample and its targeting since its foundation, has been selected (it started to function normally since 2009), to date. The survey was carried out by a group of students in the area who have arrived at the museum. The analysis shows that there is indeed a convergence but also a deviation between theory and action, as well as a core of actions that can deliver positive results if used correctly and continuously throughout its operation.en
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓκίκας, Γρηγόριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages89-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saliari, Aik_MAF_2018.pdfΜεταπτυχιακή εργασία3.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons