Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαξή, Ιορδάναel
dc.contributor.authorΡούπακα-Κυριαζή, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-06-11T09:03:08Z-
dc.date.available2018-06-11T09:03:08Z-
dc.date.issued2018-06-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8995-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΟπτική Ανεπάρκειαel
dc.subjectLegaly blindel
dc.subjectΟπτική Αναπηρίαel
dc.subjectLow visionel
dc.titleΟ τρόπος εκμάθησης ξένων γλωσσών από τυφλούς και μερικώς βλέποντες και η επαγγελματική τους αποκατάσταση.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1558el
heal.dateAvailable2024-01-06T17:32:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-06-07-
heal.bibliographicCitationΓιαξη,Ι. ,Ρούπακα-Κυριαζή,Μ. ,2018.Ο τρόπος εκμάθησης ξένων γλωσσών από τυφλούς και μερικώς βλέποντες και η επαγγελματική τους αποκατάσταση. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τον τρόπο εκμάθησης ξένων γλωσσών σε τυφλούς και μερικώς βλέποντες, καθώς και την επαγγελματική τους αποκατάσταση. Η εργασία δομείται σε εφτά κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, στο τρίτο κεφάλαιο, εισάγει στον αναγνώστη τον νομικό και τον εκπαιδευτικό ορισμό τύφλωσης ενός ατόμου. Στη συνέχεια, παραθέτει την ιστορία του Louis Braille και σαφώς τη μέθοδο με το ειδικό αλφάβητο που δημιούργησε για τα άτομα με οπτική δυσλειτουργία, ώστε να μπορούν να διαβάζουν και γενικότερα να μελετούν. Επιπρόσθετα, στο τέταρτο κεφάλαιο, μετά την εισαγωγή της μεθόδου Braille γίνεται ανάλυση για το πώς επιδρά η οπτική ανεπάρκεια στην γλωσσική ανάπτυξη. Παρουσιάζει τους παράγοντες και τις μορφές διδασκαλίας εκμάθησης σε άτομα με οπτική αναπηρία. Ακόμη, γίνεται αναφορά σε μαθητές που μέσω των μεθόδων αυτών διέπρεψαν στις εξετάσεις τους. Επιπλέον, στο πέμπτο κεφάλαιο, αποδίδει τα κίνητρα που μπορεί να έχει κάποιο άτομο με οπτική ανεπάρκεια για να μάθει μία ξένη γλώσσα και τι προϋποθέτει ένα μάθημα για την συμμετοχή τους. Σημαντικό μέρος λαμβάνουν οι βάσεις ανάπτυξης που υπάρχουν για την διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και η εκμάθηση τους μέσω e-learning. Επίσης, γίνεται μία αναφορά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα αυτά στην εκμάθηση ξένων γλωσσών. Στο έκτο κεφάλαιο καταγράφεται τι προβέπει η νομοθεσία για τα άτομα με οπτική ανεπάρκεια στην ελλάδα και το εξωτερικό και ολοκληρώνει με το έβδομο κεφάλαιο που κατατοπίζει τον αναγνώστη για τις μορφές της επαγγελματικής κατάρτισης των ατόμων με οπτική αναπηρία, τα προγράμματα που τρέχουν για αυτούς καθώς και τα ιδανικά επαγγέλματα που μπορούν να ακολουθήσουν και να ασκήσουν. Τέλος, η εργασία καταλήγει με τα συμπεράσματα σε ό,τι αφορά στους τρόπους που λαμβάνουν γνώση πάνω σε μία γλώσσα τα άτομα με οπτική ανπάρκεια, και κατά το πόσο είναι εύκολο για αυτούς να ασχοληθούν με αυτό και αργότερα εάν τους βοηθά στην επαγγελματική τους αποκατασταση.el
heal.advisorNameΧρήστου, Σταύροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages82-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons