Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒουκελάτου, Γερασιμούλαel
dc.contributor.authorΜακρή, Διονυσία-Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-06-07T04:55:17Z-
dc.date.available2018-06-07T04:55:17Z-
dc.date.issued2018-06-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8982-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectConsumer goodsel
dc.subjectΤουριστική προβολήel
dc.subjectTourist projectionel
dc.titleΤουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1554el
heal.classificationΤουριστικό μάρκετινγκel
heal.classificationTourism marketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T17:17:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-05-06-
heal.bibliographicCitationΒουκελάτου,Γ. ,Μακρή,Δ. ,2018.Τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ εργασία ασχολήθηκε με το θέμα του τουριστικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά το πρώτο εστίασε στον τουρισμό και το εννοιολογικό του περιεχόμενο. Το δεύτερο κεφάλαιο στη συνέχεια αναφέρθηκε στο μάρκετινγκ, την έννοια και τη φιλοσοφία αυτού, τα είδη του μάρκετινγκ και την καταναλωτική συμπεριφορά γενικότερα. Το τρίτο κεφάλαιο κατέγραψε το τουριστικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στον τουρισμό, ενώ αναφέρθηκαν και οι οργανισμοί τουριστικής προβολής και ανάπτυξης. Το τέταρτο κεφάλαιο ανέπτυξε το τουριστικό προϊόν, τις στρατηγικές και τα στάδια που ακολουθούνται, ενώ το πέμπτο και το τελευταίο μελέτησε τη τμηματοποίηση της ελληνικής τουριστικής αγοράς και της παγκόσμιας. Επίσης, έγινε λόγος για τα κριτήρια τμηματοποίησης τουριστικής αγοράς μέσα από οργανισμούς προβολής και γενικότερα αναφέρθηκε η υπάρχουσα κατάσταση σχετικά με το ποια είναι η πορεία του τουρισμού στην Ελλάδα και ποιες είναι οι προβλέψεις μέχρι το 2020.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages86-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons