Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8976
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Καρμπακά, Αικατερίνη | el |
dc.contributor.author | Μάκκα, Λαμπρινή | el |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T06:38:44Z | - |
dc.date.available | 2018-06-05T06:38:44Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-05 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8976 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παραμυθάδες | el |
dc.subject | Παραμύθι | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Διδακτική του παραμυθιού | el |
dc.title | Η συμβολή του παραμυθιού στην ανάπτυξη του βρεφονηπίου στον βρεφονηπιακό σταθμό | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.classification | Παραμύθια -- Εκπαιδευτικές απόψεις | el |
heal.classification | Παραμύθια -- Ψυχολογικές απόψεις | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T05:33:35Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2009 | - |
heal.bibliographicCitation | Καρμπακά, Α. & Μάκκα, Λ., 2009. Η συμβολή του παραμυθιού στην ανάπτυξη του βρεφονηπίου στον βρεφονηπιακό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως κύριο θέμα τη συμβολή του παραμυθιού στην ανάπτυξη του βρεφονηπίου στο βρεφονηπιακό σταθμό. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται γενική αναφορά για το παραμύθι την εξέλιξή του, τα χαρακτηριστικά και τους διάσημους παραμυθάδες. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο παρά παρατίθονται οι θεωρίες σχετικά με την προέλευση του παραμυθιού. Στη συνέχεια στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται και αναδεικνύεται η σημασία της εικονογράφησης πως επηρεάζει τα βρεφονήπιο και ποια τα κριτήρια για την επιλογή παραμυθιού. Η ψυχοπαιδαγωγική διάσταση του παραμυθιού, αναλύεται και τεκμηριώνεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Συνεχίζοντας στο πέμπτο κεφάλαιο, περιγράφεται και αξιολογείται, η γλωσσική, η γνωστική προσφορά του παραμυθιού καθώς και η συμβολή του στην ανάπτυξη της προσωπικότητας. Ακόμη, στο επόμενο κεφάλαιο αποσαφηνίζεται ο ρόλος και η παιδαγωγική του αξία. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζεται το παραμύθι στην εκπαίδευση, μέσα από την αφήγηση, τις δυνατότητες έκφρασης και αξιοποίησης του, με την προσφορά και προσπάθεια βρεφονηπιαγωγού. | el |
heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 65 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License