Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8968
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κατσιμάρδος, Φώτιος | el |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T06:36:48Z | - |
dc.date.available | 2018-06-05T06:36:48Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-05 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8968 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οικογένεια | el |
dc.subject | Παιδί | el |
dc.subject | Ανάπτυξη παιδιού | el |
dc.subject | Παιδικοί σταθμοί | el |
dc.subject | Παιδαγωγοί | el |
dc.title | Η μετάβαση του παιδιού από την οικογένεια στον παιδικό σταθμό και ο ρόλος του στην ψυχοπνευματική τους ανάπτυξη | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.classification | Οικογένεια και σχολείο | el |
heal.classification | Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών | el |
heal.classification | Προσχολική αγωγή | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T05:56:45Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2009 | - |
heal.bibliographicCitation | Κατσιμάδρος, Φ., 2009. Η μετάβαση του παιδιού από την οικογένεια στον παιδικό σταθμό και ο ρόλος του στην ψυχοπνευματική τους ανάπτυξη. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η σημασία της οικογένειας και του παιδικού σταθμού στην ψυχοπνευματική εξέλιξη του παιδιού. Η οικογένεια είναι αυτή που βάζει τα θεμέλια για τη δόμηση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας, συνεπώς σημαντικό ρόλο παίζει η μορφή της, οι σχέσεις που αναπτύσσονται μέσα σ’ αυτήν καθώς και ο τρόπος που αποφασίζει να υιοθετήσει στη διαπαιδαγώγηση του παιδιού. Η δεύτερη κοινωνική ομάδα στην οποία εντάσσεται το παιδί είναι ο παιδικός σταθμός, ο σκοπός του οποίου έχει εξελιχθεί στο πέρασμα των χρόνων. Στον παιδικό σταθμό το παιδί έχει διαφορετικές προσλαμβάνουσες και ερεθίσματα σε σχέση με την οικογένεια. Στην τάξη μέσα από ελεύθερες αλλά και οργανωμένες δραστηριότητες μπορεί να αναπτύξει τις ικανότητες, νοητικές και σωματικές, που είναι απαραίτητες για την ομαλή εξέλιξή του. Σημαντικό σημείο στη ζωή του παιδιού είναι η μετάβασή του από την οικογένεια στον παιδικό σταθμό, η οποία συχνά γίνεται με διάφορα προβλήματα. Η συνεργασία μεταξύ γονέων – παιδαγωγών θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων αλλά και την εκπλήρωση των στόχων της αγωγής, πάντα προς όφελος του παιδιού. | el |
heal.advisorName | Στεργίου, Χρύσα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 62 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License