Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣγουρούδη, Αγγελικήel
dc.contributor.authorΦιρφιρή, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2018-05-29T09:34:53Z-
dc.date.available2018-05-29T09:34:53Z-
dc.date.issued2018-05-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8913-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΔιαγνωστικά κριτήριαel
dc.subjectΠολυπαραγοντική προσέγγιση essenceel
dc.subjectΕρωτηματολόγιο essenceel
dc.subjectΠαιδιά ηλικίας 5-15 ετώνel
dc.titleΠιλοτική μελέτη προσαρμογής και χορήγησης διαγνωστικών κλιμάκων essence σε περιπτώσεις παιδιών ηλικίας 5-15 ετών με αναπτυξιακές διαταραχέςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΑναπτυξιακές διαταραχέςel
heal.dateAvailable2024-01-09T03:29:01Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΣγουρούδη, Α. & Φιρφιρή, Κ., 2017. Πιλοτική μελέτη προσαρμογής και χορήγησης διαγνωστικών κλιμάκων essence σε περιπτώσεις παιδιών ηλικίας 5-15 ετών με αναπτυξιακές διαταραχές. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Α.Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία σχετίζεται με τις Μαθησιακές Δυσκολίες και πιο συγκεκριμένα με τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται μία σύντομη αναφορά στις Αναπτυξιακές Διαταραχές και στη συνέχεια στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Αναφέρονται τα κλινικά χαρακτηριστικά, οι τομείς που επηρεάζονται, η εικόνα που παρουσιάζουν τα άτομα με αυτήν την διαταραχή, αλλά και πως μπορεί να γίνει η διάγνωση. Ο στόχος είναι να γίνει κατανοητή στους αναγνώστες η φύση της διαταραχής και πως αυτή εκδηλώνεται. Το δεύτερο μέρος σχετίζεται με το μοντέλο essence και την έρευνα που πραγματοποιήθηκε. Το essence αποτελεί ένα ερωτηματολόγιο ηλικιακού φάσματος πέντε έως δεκαπέντε (5-15) ετών που σχετίζεται με τις Αναπτυξιακές Διαταραχές και περιλαμβάνει συγκεκριμένους τομείς. Ταυτόχρονα, ο κάθε τομέας περιλαμβάνει προτάσεις. Οι προτάσεις αφορούν την ανάπτυξη του παιδιού και ο γονέας καλείται να δηλώσει ποιες από αυτές ταιριάζουν στο προφίλ και την λειτουργικότητα του παιδιού τους και ποιες όχι. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται τα αποτελέσματα από την ανάλυση των ερωτηματολογίων, καθώς επίσης και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την παρούσα έρευνα.el
heal.abstractThis work is related with Learning Difficulties and more specifically with Specific Learning Difficulties. In the first part of the work is made a short reference in Developmental Disorders and then in Specific Learning Difficulties. Clinical features, sectors that are affected, image that people with this disorder present and also how diagnosis can be done are mentioned. The target is the nature of the disorder and how the disorder is shown to be understood by the readers. The second part is related with the essence model and with research that was done. Essence is a questionnaire with age spectrum five to fifteen (5-15), which is related with Developmental Difficulties and includes specific sectors. At the same time, every sector includes sentences. These sentences are referred to development of child and parent is called to state which of them match with their child’s profile and functionality and which of them don’t match.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages122el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σγουρούδη, Α & Φιρφιρή, Κ._SLT_2017.pdfΠτυχιακή εργασία1.58 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons