Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραγιώτη, Αγαθή - Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-05-29T05:35:20Z-
dc.date.available2018-05-29T05:35:20Z-
dc.date.issued2018-05-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8901-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΟικογένειαel
dc.subjectΠροσχολικά κέντραel
dc.subjectΑλλοδαποί μαθητέςel
dc.subjectΠαιδαγωγοίel
dc.titleΗ ένταξη του παιδιού στο προσχολικό κέντροel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T04:36:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΚαραγιώτη, Α.-Μ., 2009. Η ένταξη του παιδιού στο προσχολικό κέντρο. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια το ποσοστό των εργαζόμενων μητέρων έχει αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό , με αποτέλεσμα την αυξανόμενη εγγραφή των βρεφών και των νηπίων σε κέντρα προσχολικής αγωγής. Η μετάβαση του παιδιού από το περιβάλλον της οικογένειας στο προσχολικό κέντρο είναι μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή του παιδιού. Σκοπός, της συγγραφής αυτής της εργασίας είναι η ενημέρωση των αναγνωστών για τη μετάβαση και την ένταξη του παιδιού στον κόσμο της προσχολικής αγωγής. Η εργασία αυτή ξεκινά με την ανάπτυξη της προσχολικής αγωγής στον ελλαδικό χώρο και επικεντρώνεται στη μετάβαση του παιδιού στο προσχολικό κέντρο. Στη συνέχεια, αναφερόμαστε στη σχέση οικογένειας- παιδιού και στο ρόλο που καλείται να παίξει η οικογένεια και ο παιδαγωγός στις διαδικασία προσαρμογής και ένταξης του παιδιού, στις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει, αλλά και στην αντιμετώπιση αυτών των δυσκολιών.Επίσης, μπορούμε να ενημερωθούμε για την ένταξη των αλλοδαπών παιδιών στην χώρα μας, αλλά και το κλίμα συνεργασίας που πρέπει να υπάρχει μεταξύ γονιών και παιδαγωγών. Τέλος, μέσα από την εργασία συμπεραίνουμε ότι η μεταβατική αυτή περίοδος είναι ένα μεγάλο βήμα για το παιδί, αλλά με τη βοήθεια της οικογένειας του αλλά και των παιδαγωγών, τα παιδιά μπορούν να ενταχθούν χωρίς να δημιουργηθούν προβλήματα στον ψυχικό τους κόσμο.el
heal.advisorNameΒαραγγούλη, Μαρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages52-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons