Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜηδούρης, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2018-05-21T17:24:49Z-
dc.date.available2018-05-21T17:24:49Z-
dc.date.issued2018-05-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8846-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚοινωνική Δικτύωσηel
dc.subjectSocial Networkingel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectMarketingel
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι τρόποι που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτήel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1549el
heal.classificationΚατανάλωσηel
heal.classificationConsumptionel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:39:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-05-15-
heal.bibliographicCitationΜηδούρης,Α. ,2018.Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι τρόποι που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ εργασία έχει ως στόχο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εάν και κατά πόσο αυτά επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία σημαντική αύξηση στην δημοσιότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης( π.Χ. Facebook, Τwitter) με αποτέλεσμα αυτή η αύξηση να έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών επιχειρήσεων στο κομμάτι του μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να προσελκύσουν νέους ή να έρθουν σε επικοινωνία με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες τους. Η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης είναι ένα κομμάτι της επιχειρηματικότητας που μπορεί να προσφέρει πολλά στις επιχειρήσεις και στον τρόπο με τον οποίο καθοδηγείται η καταναλωτική γνώμη. Στην συνέχεια πραγματοποιείται έρευνα με την μορφή ερωτηματολογίου για τις στάσεις και τις απόψεις των καταναλωτών για τα κοινωνικά δίκτυα και εάν και κατά πόσο επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά.el
heal.advisorNameΚιτσαντάς, Θωμάςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages82-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons