Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγγελίδου, Ζωήel
dc.contributor.authorΤάχου, Ευθυμίαel
dc.date.accessioned2018-05-21T10:45:36Z-
dc.date.available2018-05-21T10:45:36Z-
dc.date.issued2018-05-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8840-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΓραφήel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΠροανάγνωσηel
dc.subjectΠρογραφήel
dc.titleΠροανάγνωση και προγραφή σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με παράδειγμα την ποίησηel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.classificationΓλωσσική ανάπτυξηel
heal.classificationΠαιδική λογοτεχνίαel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:23:49Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΑγγελίδου, Ζ. & Τάχου, Ε., 2009. Προανάγνωση και προγραφή σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με παράδειγμα την ποίηση. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣτην εργασία που ακολουθεί ασχολούμαστε την παιδική λογοτεχνία, την ιστορική εξέλιξη της καθώς και το σκοπό, και πως αυτή επηρεάζει την παιδική ψυχή. Στη συνέχεια αναφερόμαστε στη παιδική ποίηση και επικεντρωνόμαστε σε αυτή. Αναλύουμε τα χαρακτηριστικά της και αναφερόμαστε στις περιόδους ανάπτυξης της, από τα χρόνια της Άλωσης μέχρι και σήμερα. Στην συνέχεια ξετάζουμε τρείς πολύ σημαντικούς λογοτέχνες τον Αλέξανδρο Πάλλη, τον Βασίλη Ρώτα και τον Γιώργη Κρόκο. Στην συνέχεια της εργασίας μας ακολουθεί η εγγραματοσύνη καθώς και η ανάλυση του όρου. Κάνουμε λόγο για την προγραφή και την προανάγνωση. Τέλος, ενδεικτικά, παραθέτουμε κάποιες δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν στο παιδικό σταθμό, παιδικά ποιηματάκια συνδυασμένα με κατάλληλες ασκήσεις, έτσι ώστε να γίνει η πρώτη επαφή του παιδιού με την προγραφή και την προανάγνωση.el
heal.advisorNameΛώλη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages59-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons