Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑντωνιάδου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΨαρροπούλου, Ελένηel
dc.date.accessioned2018-05-21T10:45:25Z-
dc.date.available2018-05-21T10:45:25Z-
dc.date.issued2018-05-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8839-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΕικαστική αγωγήel
dc.subjectΠαιδικό σχέδιοel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.subjectΧειροτεχνίαel
dc.titleΟι πρώτες μορφές εικαστικής έκφρασης στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.classificationΑισθητικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:25:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΑντωνιάδου, Β. & Ψαρροπούλου, Ε., 2009. Οι πρώτες μορφές εικαστικής έκφρασης στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία διαπραγματεύεται τις πρώτες μορφές εικαστικής έκφρασης στην προσχολική ηλικία. Θελήσαμε να κάνουμε αυτή την εργασία επηρεασμένες από ένα βαθύτερο προσωπικό ενδιαφέρον για την εικαστική τέχνη στον παιδικό σταθμό. Από την ανάγκη μας να μάθουμε περισσότερα γι' αυτή έτσι ώστε δουλεύοντας μελλοντικά με παιδιά προσχολικής ηλικίας, πιθανόν να είμαστε σε θέση να τη χρησιμοποιήσουμε εποικοδομητικότερα και αποτελεσματικότερα. Το ζητούμενο αυτής της μελέτης είναι να καταδείξει με όσο το δυνατόν αντικειμενικότερο τρόπο πως το παιδί εύκολα μέσα από μια ποικιλία εικαστικών δραστηριοτήτων μπορεί να γνωρίσει νέα υλικά και να εκφραστεί μέσω αυτών αποκτώντας παράλληλα μια ολόπλευρη ανάπτυξη. Η προσέγγιση του θέματος έγινε μέσα από την μελέτη της σχετικής, με το θέμα μας βιβλιογραφίας και αναλύεται σε επτά κεφάλαια. Αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια αναλύεται η σημασία της Τέχνης και της Αισθητικής Αγωγής, στην προσχολική ηλικία. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση της Εικαστικής Αγωγής και περιγραφή του κατάλληλου χώρου μέσα στον οποίο μπορεί το μικρό παιδί να εξασκηθεί με τα διάφορα υλικά στον παιδικό σταθμό (εργαστήρι εικαστικών). Στο τέταρτο και πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι πρώτες μορφές εικαστικής έκφρασης, το παιδικό ιχνογράφημα και η ζωγραφική, καθώς και η πρώτη γνωριμία του μικρού παιδιού με τα χρώματα. Στο έκτο και έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζονται χειροτεχνικές κατασκευές διαφόρων ειδών, κολαζ, πλαστική, τύπωμα, χαρακτική, υφαντική, κούκλες μάσκες και οτιδήποτε άλλο μπορεί να φτιάξει ένα μικρό παιδί χρησιμοποιώντας απλά υλικά και φαντασία. Τέλος, για μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση, επιχειρήσαμε τη διεξαγωγή μιας μικρής ερευνητικής προσπάθειας θέλοντας να συλλέξουμε και εμπειρικά δεδομένα. Εφαρμόσαμε λοιπόν, τις τεχνικές που παρουσιάζουμε στην Πτυχιακή μας εργασία στον παιδικό σταθμό όπου κάναμε την πρακτική μας άσκηση, για να δούμε κατά πόσο ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της προσχολικής ηλικίας. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στο φωτογραφικό υλικό του Παραρτήματος.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages107-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons