Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοντογεώργου, Ειρήνη - Χρυσοβαλάντουel
dc.contributor.authorΚανταρέλη, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2018-05-15T06:05:33Z-
dc.date.available2018-05-15T06:05:33Z-
dc.date.issued2018-05-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8828-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΠαρέμβασηel
dc.titleΜουσικοθεραπεία στη δυσαναγνωσία & δυσλεξίαel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΜουσικήel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T04:14:54Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-11-
heal.bibliographicCitationΚανταρέλη, Π. & Κοντογεωργού, Ε,Χ., 2017. Μουσικοθεραπεία στη δυσαναγνωσάι & δυσλεξία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ αναγνωστική ικανότητα συνιστά μια πανανθρώπινη ιδιότητα η οποία συνδέεται με τις εγκεφαλικές λειτουργίες και την επικοινωνία γενικότερα. Το άτομο, από τα πρώτα χρόνια της ζωής του είναι σε θέση να εκτελέσει τις δυνατότητές του αυτές, με την υποστήριξη πάντα των κατάλληλων ειδικών δίπλα του αλλά και των γονιών του. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια ακούμε όλο και περισσότερο για τις μαθησιακές δυσκολίες που εμποδίζουν την ικανότητα αυτή. Οι μαθησιακές δυσκολίες λοιπόν αποτελούν ένα από τα σύγχρονα σχολικά ζητήματα που απασχολούν την επιστημονική κοινότητα προκειμένου να εντοπιστούν οι πραγματικές αιτίες τους αλλά και να βρεθούν όλο και περισσότερες παρεμβάσεις οι οποίες θα βοηθήσουν τα παιδιά να ανταπεξέλθουν στο σχολικό περιβάλλον αλλά κυρίως να μάθουν να διαχειρίζονται την κατάσταση. Γνωστότερη απ όλες είναι η δυσλεξία, η οποία εμποδίζει το παιδί να διαβάσει και να γράψει με ευχέρεια λόγω λειτουργικών κωλυμάτων στον εγκέφαλό του. Η δυσλεξία σημειώνει ολοένα και μεγαλύτερο επιπολασμό παγκοσμίως. Μια σειρά από παρεμβάσεις και θεραπείες έχουν σχεδιαστεί σε βάθος χρόνου προκειμένου να βοηθηθεί το παιδί και να μάθει να διαχειρίζεται κυρίως την κατάσταση. Μια σχετικά νέα παρέμβαση είναι αυτή της μουσικοθεραπείας. Η μουσική, μια αξία με μακρά ιστορία, συνοδεύει το άτομο από τα αρχαία ήδη χρόνια. Στην προκειμένη περίπτωση, γίνεται μια προσπάθεια να αναδειχθούν τα οφέλη της μουσικοθεραπείας, ο τρόπος που αυτή δρα καθώς και οι γενικότερες συνέπειές της. Προκειμένου να παρατεθούν αυτά, πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση αναζητώντας σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages96el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kantareli, P._SLT_2018.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.