Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖωγραφάκη, Ανδριάνηel
dc.contributor.authorΠαπαγιάννη, Αποστολίαel
dc.date.accessioned2018-05-15T05:55:58Z-
dc.date.available2018-05-15T05:55:58Z-
dc.date.issued2018-05-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8825-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤηλεόρασηel
dc.subjectΠαιδικές τηλεοπτικές εκπομπέςel
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΚοινωνική ανάπτυξηel
dc.titleΕπιπτώσεις της τηλεόρασης στη γλωσσική και κοινωνική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΤηλεόραση και παιδιάel
heal.dateAvailable2024-01-07T01:39:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΖωγραφάκη, Α. & Παπαγιάννη, Α., 2008. Επιπτώσεις της τηλεόρασης στη γλωσσική και κοινωνική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣτην εργασία αυτή, η οποία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια, έγινε προσπάθεια να προσεγγιστεί το θέμα της τηλεόρασης. Τι είναι τηλεόραση; Σε τι είναι χρήσιμη; Γιατί όλοι ασχολούνται μαζί της; Είναι ερωτήματα που μας απασχολούν όλους, καθώς η τηλεόραση μονοπωλεί το ενδιαφέρον μας τις περισσότερες ώρες του ελεύθερου χρόνου μας και ιδιαίτερα των μικρών παιδιών. Η εργασία γράφτηκε με στόχο να απαντηθούν ερωτήματα σχετικά με τη χρησιμότητα της τηλεόρασης στο σπίτι, εάν αξίζει τα παιδιά να σπαταλούν τον πολύτιμο χρόνο τους μπροστά στην οθόνη για την επιμόρφωσή τους ή απλά είναι ένα παιχνίδι των εταιριών όπου μας χρησιμοποιούν καθημερινά για το βωμό του χρήματος. Στο 1ο κεφάλαιο λοιπόν προσεγγίστηκε η τηλεόραση σαν μέσο. Πότε εμφανίστηκε η τηλεόραση στη χώρα μας και με ποιες προσδοκίες. Το 1ο κεφάλαιο αποτελεί στην ουσία μια ιστορική αναδρομή της τηλεόρασης. Μια αναδρομή στα πρώτη της βήματα, στις πρώτες της τηλεοπτικές εκπομπές. Εκπομπές οι οποίες χάραξαν το δρόμο προς το σήμερα, εκπομπές αναντικατάστατες ως προς την ποιότητα. Έχοντας αυτές τις πληροφορίες στα χέρια μας τέθηκε το μέτρο σύγκρισης του «τότε και τώρα» και της ποιότητας που υποτίθεται μας σερβίρεται καθημερινά μέσα από τα τηλεοπτικά προγράμματα. Το 2ο κεφάλαιο αποτελείται αποκλειστικά από τη γλωσσική ανάπτυξη του νηπίου. Εξετάζονται όλα τα στάδια της γλωσσικής ανάπτυξης. Από την έναρξη της ομιλίας, τα στάδια της γλωσσικής εξέλιξης, μέχρι την ολοκλήρωση της ομιλίας κατά τη νηπιακή ηλικία. Το 3ο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού. Κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού εννοώντας την έναρξη της κοινωνικοποίησής του από την βρεφική ηλικία, τη νηπιακή, μέχρι και την προσχολική ηλικία όπου έρχεται αντιμέτωπο πια με το σχολείο, τους συνομηλίκους και τη κοινωνία. Στο 4ο και τελευταίο πια κεφάλαιο παρουσιάζονται οι επιπτώσεις του μέσου αυτού στη γλωσσική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού που ήδη αναπτύχθηκε στα δυο προηγούμενα κεφάλαια. Το 4ο κεφάλαιο αποτελεί και το σημαντικό κεφάλαιο αυτής της εργασίας, καθώς ο κύριος στόχος ήταν οι επιπτώσεις της τηλεόρασης στην ανάπτυξη των παιδιών. Οι επιπτώσεις είναι τόσο στο γλωσσικό, όσο και στο κοινωνικό τομέα. Τα αποτελέσματα τα οποία αναφέρονται έχουν να κάνουν με την αρνητική επίδραση της τηλεόρασης πάνω στο παιδί. 3 κοινωνικό τομέα. Τα αποτελέσματα τα οποία αναφέρουμε έχουν να κάνουν με την αρνητική επίδραση της τηλεόρασης πάνω στο παιδί.el
heal.advisorNameΤάτση, Αρετήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages70-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons