Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζήμα, Νικολέταel
dc.date.accessioned2018-05-14T11:36:43Z-
dc.date.available2018-05-14T11:36:43Z-
dc.date.issued2018-05-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8809-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιδικοί σταθμοίel
dc.subjectΠαιδαγωγοίel
dc.subjectΔιαπροσωπικές σχέσειςel
dc.titleΟ ρόλος του/της παιδαγωγού στους παιδικούς σταθμούςel
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΟικογένεια και σχολείοel
heal.classificationΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T01:19:35Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΤζήμα, Ν., 2008. Ο ρόλος του/της παιδαγωγού στους παιδικούς σταθμούς. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.abstractΚαθώς οι ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας αυξάνονται και οι γονείς δεν έχουν το χρόνο, και πολλές φορές, ούτε τις κατάλληλες γνώσεις για τη σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους, ιδρύθηκαν Παιδικοί Σταθμοί οι οποίοι έχουν ως αποστολή τους τη φροντίδα των μικρών παιδιών, την ολόπλευρη ανάπτυξή τους και συχνά την αναπλήρωση ορισμένων αδυναμιών της οικογένειας. Με την πάροδο των χρόνων πολλά παιδαγωγικά προγράμματα εφαρμόστηκαν στους Παιδικούς Σταθμούς, σε συνάρτηση πάντα με τις ανάγκες της κάθε κοινωνίας και της κάθε εποχής. Τα προγράμματα αυτά εφαρμόζονται από ένα άρτια ειδικευμένο προσωπικό, τους/τις παιδαγωγούς. Στα πρώτα χρόνια ίδρυσης των Παιδικών Σταθμών ο ρόλος των παιδαγωγών ήταν μόνο η φύλαξη και η φροντίδα των παιδιών που φοιτούσαν σε αυτούς. Καθώς, όμως, αυξανόταν ο αριθμός των νηπίων που φοιτούσαν σε έναν Παιδικό Σταθμό, άρχισε και ο ρόλος του/της παιδαγωγού να γίνεται πολύπλευρος. Αυτό σημαίνει ότι δεν περιορίζεται μόνο στη φύλαξη και φροντίδα του παιδιού ή μόνο στη μετάδοση γνώσεων και δεξιοτήτων αλλά επεκτείνεται και στη μετάδοση πανανθρώπινων αξιών καθώς και στη δημιουργία εκείνων των συνθηκών που θα βοηθήσουν το νήπιο να αναπτύξει όλες τις πλευρές του χαρακτήρα και της προσωπικότητάς του. Για να μπορέσει όμως ο/η παιδαγωγός να πετύχει τους στόχους της Προσχολικής Αγωγής, εκτός από τη συνεχή επιμόρφωση και διεύρυνση των γνώσεών του/της, χρειάζεται και τη συμπαράσταση και συνεργασία των γονέων των νηπίων .el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages112el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons