Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8790
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣιαδήμα, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2018-05-03T07:58:15Z-
dc.date.available2018-05-03T07:58:15Z-
dc.date.issued2018-05-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8790-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΟικογένειαel
dc.subjectΠαιδικός σταθμόςel
dc.subjectΓονείςel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΠαιδαγωγοίel
dc.titleΣυνεργασία οικογένειας –παιδικού σταθμού με στόχο την ομαλή ανάπτυξη του παιδιούel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΟικογένεια και σχολείοel
heal.classificationΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T06:03:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΣιαδήμα, Θ., 2008. Συνεργασία οικογένειας –παιδικού σταθμού με στόχο την ομαλή ανάπτυξη του παιδιού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΚατά τη διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης αλλά και παλαιότερα με τις μονοήμερες παρουσίες μου σε διάφορους Παιδικούς Σταθμούς παρατήρησα ότι υπάρχει ένα χάσμα στη σχέση οικογένειας – παιδικού σταθμού. Αυτό από τη μεριά της οικογένειας συνέβαινε λόγω άγνοιας του ρόλου του Παιδικού Σταθμού, τις περισσότερες φορές, ή από απλή αδιαφορία. Από την πλευρά του ο Παιδικός Σταθμός τηρούσε μια παθητική στάση στη συμπεριφορά αυτή της οικογένειας χωρίς να παίρνει πρωτοβουλίες για να γεφυρώσει αυτό το χάσμα. Η έλλειψη συνεργασίας των δύο αυτών παραγόντων, οι οποίοι διαδραματίζουν σημαντικότατο ρόλο στην ανάπτυξη του παιδιού, με ώθησε να γράψω αυτή την πτυχιακή εργασία, με θέμα: « Συνεργασία Οικογένειας – παιδικού σταθμού με στόχο την ομαλή ανάπτυξη του παιδιού.» Η πτυχιακή μου εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια: Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει το θεσμό της οικογένειας, το ρόλο που διαδραματίζει στην κοινωνία καθώς και τη σημασία της οικογένειας. Στη συνέχεια ασχολούμαστε με τη μετάβαση του παιδιού από το οικογενειακό περιβάλλον στον Παιδικό Σταθμό, καθώς και την ψυχολογική προετοιμασία του παιδιού για το νέο περιβάλλον που θα αντιμετωπίσει. Επίσης αναφερόμαστε στις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρεί ο Παιδικός Σταθμός, στον κοινωνικοποιητικό ρόλο του Παιδικού Σταθμού και στο ρόλο που διαδραματίζει η βρεφονηπιοκόμος στην ομαλή ανάπτυξη του παιδιού. Τέλος, επισημαίνουμε τη σημασία της πρώτης μέρας για την ομαλή ένταξη του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στα στάδια ανάπτυξης του παιδιού προσχολικής ηλικίας. Το ρόλο του παιδικού σταθμού στη νοητική, συναισθηματική, ψυχοκινητική, αισθητηριακή και γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού. Στο τρίτο κεφάλαιο αρχικά αναφερόμαστε στην έννοια και σημασία της συνεργασίας γενικότερα στην κοινωνία. Στη συνέχεια ασχολούμαστε ειδικότερα με τη συνεργασία οικογένειας και Παιδικού Σταθμού, αλλά και στις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται και από τις δύο πλευρές για μια σωστή συνεργασία. Έπειτα παραθέτουμε αναλυτικά διάφορους τρόπους, με τους οποίους είναι δυνατόν να αναπτυχθεί μια ουσιαστική συνεργασία γονέων και Παιδικού Σταθμού, στα προβλήματα που εμποδίζουν την ανάπτυξη σωστής συνεργασίας, αλλά και στα σημαντικά οφέλη που προκύπτουν από τη συνεργασία για τους βρεφονηπιοκόμους, τους γονείς και τα παιδιά. Επίσης αναφερόμαστε στη συνεργασία του παιδικού σταθμού με ιδιάζουσες μορφές οικογένειας.el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages96-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons