Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠακαλτσή, Ανδρονίκηel
dc.date.accessioned2018-05-03T07:58:00Z-
dc.date.available2018-05-03T07:58:00Z-
dc.date.issued2018-05-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8789-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΕικατικές τέχνεςel
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΠλαστικές τέχνεςel
dc.titleΗ τέχνη στην προσχολική αγωγή: παρουσίαση συναρμοσμένων μουσικών και εικαστικών δραστηριοτήτων πραγματοποιημένων κατά την πρακτική άσκηση στους παιδικούς σταθμούςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:21:08Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΠακαλτσή, Α., 2008. Η τέχνη στην προσχολική αγωγή: παρουσίαση συναρμοσμένων μουσικών και εικαστικών δραστηριοτήτων πραγματοποιημένων κατά την πρακτική άσκηση στους παιδικούς σταθμούς. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ Αισθητική αγωγή αποτελεί έναν τομέα της γενικότερης αγωγής του ανθρώπου και ενδιαφέρεται τόσο για το ωραίο που εκφράζεται με την τέχνη, όσο και για το ωραίο που συναντάται στη φύση. Η αγωγή αυτή έχει ως σκοπό να κάνει τον άνθρωπο ικανό όχι μόνο να χαίρεται και να απολαμβάνει το ωραίο στην τέχνη και στη φύση, αλλά και να δημιουργεί ταυτόχρονα ο ίδιος το ωραίο παντού στη ζωή του, με την δική του τέχνη και γενικά με τη συμπεριφορά του. Στην Αισθητική αγωγή συμπεριλαμβάνεται μια ολόκληρη δέσμη από επιμέρους τομείς. Οι βασικότεροι είναι: Σχέδιο και ζωγραφική, πλαστική και χειροτεχνία, ρυθμική και μουσική αγωγή, θέατρο – δραματική έκφραση. Ο λόγος για τον οποίο επέλεξα να καταγράψω κάποιες θεματικές ενότητες που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης είναι, διότι διαπίστωσα μέσα από τις παραπάνω δραστηριότητες ότι τα παιδιά όχι μόνο μαθαίνουν διασκεδάζοντας, αλλά αναπτύσσονται σωματικά, τροφοδοτείται η νοημοσύνη τους, καθώς επίσης ευαισθητοποιούνται απέναντι σε ηθικά – κοινωνικά προβλήματα της ζωής. Πολλή σημαντική είναι και η κοινωνικοποιητική επίδραση της Αισθητικής αγωγής στη ζωή του παιδιού. Το παιδί με τη συμμετοχή του στις δραστηριότητες Αισθητικής αγωγής, πετυχαίνει την ομαλή ανάπτυξή του και την αρμονική ένταξή του στο κοινωνικό σύνολο. Τελειώνοντας την πρακτική μου άσκηση συνειδητοποίησα πόσα πολλά αποκόμισα από την επικοινωνία και την καθημερινή μου επαφή με τα παιδιά. Θεωρώ πως δεν έδωσα και πρόσφερα μόνο εγώ, αλλά όσα ένιωσα κι έλαβα από τα παιδιά ήταν περισσότερα και σημαντικότερα. Βλέποντας στα μάτια τους τον ενθουσιασμό, τη δίψα για δημιουργία, την επιθυμία για δραστηριότητες και τέλος την αποδοχή που είχα στην ψυχή τους, δεν θα μπορούσα παρά να δώσω τον καλύτερο εαυτό και τις εμπειρίες από την εξάμηνη πρακτική μου άσκηση, ώστε να είναι μοναδικές. Ομολογώ πως αρχικά δεν ήταν ιδιαίτερα εύκολο να αναλάβω ένα τμήμα μόνη μου 25 περίπου παιδιών, τα οποία δεν με γνώριζαν καθόλου. Μέρα με τη μέρα όμως, μπαίνοντας σε κάποιο ρυθμό και αξιοποιώντας τις πολύτιμες δραστηριότητες της Αισθητικής αγωγής, με εμπιστεύτηκαν και η χημεία μεταξύ μας έδεσε απίστευτα. Θεώρησα λοιπόν πρωτότυπο και πολύ ενδιαφέρον να καταγράψω και να αποδώσω ένα μέρος των θεματικών μας κύκλων στην πτυχιακή μου εργασία.el
heal.advisorNameΤζούλη, Μαρίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages126-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons