Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαϊμανατζής, Τριαντάφυλλοςel
dc.contributor.authorΤολμίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΛούζι, Αρντίτel
dc.date.accessioned2018-04-27T10:37:36Z-
dc.date.available2018-04-27T10:37:36Z-
dc.date.issued2018-04-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8766-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTραπεζικό σύστημαel
dc.subjectTραπεζικές υπηρεσίεςel
dc.subjectΕ-bankingel
dc.subjectΕθνική Τράπεζαel
dc.subjectΒanking systemen
dc.subjectΒanking servicesen
dc.subjectΕ-bankingen
dc.subjectNational Bank of Greeceen
dc.titleΟι σύγχρονες υπηρεσίες των τραπεζών μελέτη περίπτωσης: Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας.el
dc.titleThe modern services of banks case study: National Bank of Greece.en
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής FIN -- Α/Α 0451el
heal.classificationΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Υπηρεσίες πελατώνel
heal.dateAvailable2024-01-08T10:04:50Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΧαϊμανατζής, Τ. & Τολμίδης, Κ. & Λούζι, Α., 2018. Οι σύγχρονες υπηρεσίες των τραπεζών μελέτη περίπτωσης: Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΣε μια εποχή που η οικονομία της χώρας βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και η τεχνολογία εξελίσσεται διαρκώς οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα τραπεζικά ιδρύματα αυξάνονται στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας. Οι σύγχρονες υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-banking) χαίρουν σημαντικής αποδοχής από το κοινό τα τελευταία χρόνια. Η παρουσίαση των σύγχρονων τραπεζικών υπηρεσιών που αποτελούν καθημερινότητα για τους πελάτες των τραπεζών και η παρουσίαση της έρευνας που αφορά την αξιολόγηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος. Χρησιμοποιήθηκαν τυποποιημένα ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν σε δείγμα εργαζομένων του υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας είναι αυτό των Καμένων Βούρλων Φθιώτιδος και σε δείγμα πελατών του συγκεκριμένου υποκαταστήματος. Η ανάλυση των ερωτηματολογίων πραγματοποιήθηκε στο πρόγραμμα Excel. Το ποσοστό που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας των Καμένων Βούρλων είναι μικρό. Η έλλειψη των γνώσεων της τεχνολογίας αποτελεί το σημαντικότερο ίσως εμπόδιο για την εξάπλωση και χρήση των σύγχρονων ηλεκτρονικών υπηρεσιών της τραπεζικής. Η περιορισμένη ενημέρωση έχει αποτελέσει κατασταλτικό παράγοντα στην προσαρμογή των πελατών. Συνεπώς, οι πελάτες θα πρέπει να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν στις σύγχρονες τεχνολογίες της τραπεζικής προκειμένου να εξοικειωθούν με αυτές και εντέλει να τις αποδεχτούν.el
heal.abstractAt a time when the economy of the country is at the heart of interest and technology is constantly developing the services offered by banking institutions are increasing in the context of competitiveness. Modern online services (e-banking) have received considerable public acceptance in recent years. The presentation of the modern banking services that are a daily routine for the banks' customers and the presentation of the research concerning the evaluation of the electronic services of the National Bank of Greece. Standard questionnaires that were distributed to a sample of employees of the branch of the National Bank in Kamena Vourla in Phthiotis were used and in a sample of clients of the particular branch. The analysis of the questionnaires was carried out in Excel. The percentage of participants that uses the Internet Banking services of the National Bank of Kamena Vourla is small. The lack of knowledge of technology is the most important obstacle to the spread and use of modern electronic banking services. Limited information has been a suppressive factor in customer customization. Therefore, customers need to be informed and trained in modern banking technologies in order to get acquainted with them and eventually to accept them.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΜηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.committeeMemberNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages106-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons