Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒούλγαρης, Αγαμέμνωνel
dc.date.accessioned2018-04-26T10:52:02Z-
dc.date.available2018-04-26T10:52:02Z-
dc.date.issued2018-04-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8761-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑυτοκινητοβιομηχανίαel
dc.subjectΣτρατηγική πωλήσεωνel
dc.subjectΕπιχειρησιακή στρατηγικήel
dc.subjectSales Strategyen
dc.subjectAutomotiveen
dc.subjectBusiness strategyen
dc.titleΔιαμόρφωση της στρατηγικής των πωλήσεων στις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ελλάδαel
dc.titleFormulation of sales strategy in the automotive industry in Greeceen
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής -- Α/A FIN 0447el
heal.classificationΕπιχειρηματικός προγραμματισμόςel
heal.classificationΒιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-08T08:40:56Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΒούλγαρης, Α., 2016. Διαμόρφωση της στρατηγικής των πωλήσεων στις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ελλάδα. . Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των βασικών ζητημάτων που σχετίζονται με την διαμόρφωση της στρατηγικής των πωλήσεων στις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτόν η εργασία αποτελείται από θεωρητικό και ερευνητικό μέρος και διαρθρώνεται σε τρία κύρια κεφάλαια. Αναλυτικότερα, όσον αφορά στο θεωρητικό μέρος, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύεται η έννοια της επιχειρησιακής στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτό, αρχικά παρατίθεται ο ορισμός της στρατηγικής και στην συνέχεια παρουσιάζεται η συσχέτιση αυτής με το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Κατόπιν παρουσιάζονται τα ζητούμενα κατά τον προσδιορισμό της επιχειρησιακής στρατηγικής, καθώς και διερευνάται η αναγκαιότητα εξέλιξής της. Τέλος, αναλύονται οι διαστάσεις της στρατηγικής ως προληπτική δράση και αντίδραση, όπως και προσδιορίζονται οι παράγοντες που καθιστούν μια στρατηγική ως επιτυχημένη. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται ορισμένα βασικά στοιχεία που αφορούν στον κλάδο του αυτοκινήτου. Στο πλαίσιο αυτό, αρχικά παρατίθενται ορισμένοι αντιπροσωπευτικοί δείκτες του κλάδου, καθώς και αναδεικνύονται οι θεμελιώδεις προτεραιότητες στις οποίες αυτός δίνει έμφαση. Στην συνέχεια αναλύεται η αγορά του αυτοκινήτου και αφού μελετηθούν σημαντικά στατιστικά στοιχεία, πραγματοποιείται ανάλυση SWOT του κλάδου. Όσον αφορά στο ερευνητικό μέρος, στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας πραγματοποιείται η παρουσίαση και η ανάλυση της έρευνας. Στο πλαίσιο αυτό, μετά την παράθεση ορισμένων εισαγωγικών στοιχείων, συζητείται η ερευνητική μεθοδολογία και στην συνέχεια πραγματοποιείται η επεξεργασία και ανάλυση του ερωτηματολογίου της έρευνας. Η εργασία ολοκληρώνεται με την αποτύπωση της σύνοψης, την παρουσίαση των βασικών συμπερασμάτων, καθώς και την παράθεση κάποιων προτάσεων που αναφέρονται στην δυνατότητα βελτίωσης της στρατηγικής των πωλήσεων που εφαρμόζει μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στην σύγχρονη Ελλάδα.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to investigate the key issues related to the formulation of sales strategy in the automotive industry in Greece. For this purpose the work consists of a theoretical and research part and is structured in three main chapters. More specifically, in terms of the theoretical part, the first chapter of the thesis analyzes the concept of operational strategy. In this context, the definition of the strategy is initially set out, followed by its correlation with the competitive advantage. The following are presented in the determination of the operational strategy, as well as the necessity of its development. Finally, the dimensions of the strategy are analyzed as a preventative action and reaction, as well as identifying the factors that make a strategy a success. The second chapter of the paper presents some key elements concerning the automotive industry. In this context, some industry-specific indicators are initially listed, as well as the key priorities highlighted by it. Then the car market is analyzed and after important statistics are studied, a SWOT analysis of the sector is carried out. As far as the research part is concerned, the third chapter of the paper presents the analysis and analysis of the research. In this context, following the introduction of some inputs, the research methodology is discussed and then the research questionnaire is processed and analyzed. The work ends with the presentation of the summary, the presentation of the main conclusions, as well as the presentation of some proposals regarding the possibility of improving the sales strategy applied by a car dealership in modern Greece.en
heal.advisorNameΜηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages91el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons