Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαμαυρουδή, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2018-04-23T10:38:38Z-
dc.date.available2018-04-23T10:38:38Z-
dc.date.issued2018-04-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8748-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΞένες γλώσσεςel
dc.subjectForeign Languagesel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectInternetel
dc.subjectpodcastel
dc.titleΤα podcasts στην ξενόγλωσση εκπαίδευση.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1542el
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.classificationEducationel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:44:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-04-23-
heal.bibliographicCitationΠαπαμαυρουδη,Α. ,2018.Τα podcasts στην ξενόγλωσση εκπαίδευση. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ εκμάθηση γλωσσών είναι κάτι που αφορά πολλούς ανθρώπους και η γνώση πολλών ξένων γλωσσών είναι απαραίτητη σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της τελευταίας γενιάς των εργαλείων Web 2.0, μερικά από τα οποία είναι τα wikis, τα blogs και τα podcasts, όπως τονίζεται από τον αυξανόμενο αριθμό δημοσιεύσεων σχετικά με αυτά, αλλά και πολλά παραδείγματα ηλεκτρονικών επιχειρηματικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών που έχουν υιοθετήσει τη χρήση αυτών των εργαλείων. Τα Wikis, τα blogs και τα podcasts προσφέρουν τη δυνατότητα εξισορρόπησης, βελτίωσης και προσθήκης νέων διαστάσεων στη διαδικτυακή εκπαίδευση, καθώς και στις ερευνητικές υπηρεσίες που υπάρχουν μέχρι σήμερα. Προσφέρουν μοναδικές και ισχυρές λειτουργίες ανταλλαγής πληροφοριών και συνεργασίας. Προσφέρουν επίσης στους χρήστες τη δυνατότητα μείωσης των τεχνικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για τη χρήση αυτών των λειτουργιών, επιτρέποντας τους να επικεντρωθούν στις πληροφορίες που ανταλλάσσουν μεταξύ τους. Αυτή η εργασία αφορά τη χρήση των podcasts στην εκμάθηση ξένων γλωσσών, μέσω της ανασκόπησης της βιβλιογραφίας που διεξάχθηκε για τις ανάγκες της ολοκλήρωσης της. Αυτή η εργασία ολοκληρώνεται μέσω τριών κεφαλαίων. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει τα εργαλεία Web 2.0 στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα αναλύει τα blogs και τα wikis. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται ορισμένα εργαλεία εκμάθησης γλωσσών του διαδικτύου και γίνεται ειδική αναφορά στο Livemocha και το Busuu. Στο τέλος του κεφαλαίου αναφέρονται σύντομα και μερικά άλλα ηλεκτρονικά εργαλεία που βοηθούν στην εκμάθηση ξένων γλωσσών. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στο podcasting ως διαδικασία. Συγκεκριμένα, αναλύει ιστορικά δεδομένα σχετικά με τη δημιουργία των podcasts. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η διαδικασία δημιουργίας ενός podcast και στο τέλος του κεφαλαίου δίνεται στον αναγνώστη η κατανόηση του RSS Feed και του ρόλου που παίζει στο podcasting. Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο εξετάζει τα podcasts και τον γενικό ρόλο τους στην ξενόγλωσση εκπαίδευση, δείχνοντας παραδείγματα χρήσης τους, έρευνες που πραγματοποιούνται γύρω από αυτά και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης τους.el
heal.advisorNameΔογορίτη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages65-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons