Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΞηραδάκη, Μαρίαel
dc.contributor.authorΞεκουκουλωτάκη, Αλεξίαel
dc.date.accessioned2018-04-17T07:57:28Z-
dc.date.available2018-04-17T07:57:28Z-
dc.date.issued2018-04-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8685-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΦωνολογική διαταραχήel
dc.subjectΣυμπτώματαel
dc.subjectΘεραπείαel
dc.titleΦωνολογική διαταραχήel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T05:27:53Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-10-
heal.bibliographicCitationΞηραδάκη, Μ. & Ξεκουκουλωτάκη, Α., 2018. Φωνολογική διαταραχή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ φωνολογία είναι ο σύνδεσμος επικοινωνίας, που επιτρέπει στους ομιλητές και τους ακροατές μιας γλώσσας, να κωδικοποιήσουν και να αποκωδικοποιήσουν την πρόθεση, το νόημα, και τη δομή της γλώσσας. Αφορά τον σχηματισμό, την ταχύτητα, την αλληλουχία και τον ρυθμό των στοματικών, αναπνευστικών και φωνητικών κινήσεων, οι οποίες δημιουργούνται από τον ομιλητή και τις λαμβάνει ο ακροατής. Ακόμη, περιλαμβάνει μια νοητική αντιπροσώπευση των προτύπων, των κανόνων, των κατηγοριών και των περιορισμών των ηχητικών συστημάτων των ανθρώπων. Η φωνολογία διαφέρει από άλλες πλευρές της γλώσσας στο ότι, πέρα από τις δομικές και γνωστικές διαστάσεις, οι οποίες χαρακτηρίζουν τη σύνταξη, τη σημασιολογία και τη μορφολογία, υπάρχουν κινητικά(π.χ. ομιλία) και αισθητηριακά(π.χ. ακουστικά) στοιχεία. Αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό της φαίνεται στην ποικιλία των θεωριών σχετικά με την παραγωγή, την αντίληψη της ομιλίας και τη φωνολογία, καθώς και στις προσεγγίσεις στην αξιολόγηση και στην παρέμβαση για τις διαταραχές.Επιπλέον, αλληλεπιδρά με άλλα στοιχεία της ομιλίας και της γλώσσας, με τρόπους, οι οποίοι γίνονται αμέσως εμφανείς σε ορισμένες διαταραχές.Η φωνολογική διαταραχή, λοιπόν, είναι η πιο συνηθισμένη δυσκολία για το 15% των παιδιών, που έχουν μια βασική ή δευτερεύουσα επικοινωνιακή διαταραχή (Γαβριηλίδου, 2003;Velleman, 2003).el
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διονύσηςel
heal.committeeMemberNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΔρόσος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages73el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kshradakh,M.ksekoykoylwtakh,A. _SLT_2016.pdfΠτυχιακή εργασία1.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons