Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛαβίδα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-03-30T04:52:35Z-
dc.date.available2018-03-30T04:52:35Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8678-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣύνδρομο Downel
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.titleΗ αισθητική αγωγή και ο ρόλος της στην ανάπτυξη και διαπαιδαγώγηση των παιδιών με σύνδρομο Downel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.classificationΠαιδιά με διανοητικές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:15:41Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΛαβιδά, Μ., 2008. Η αισθητική αγωγή και ο ρόλος της στην ανάπτυξη και διαπαιδαγώγηση των παιδιών με σύνδρομο Down. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο «Η αισθητική αγωγή και ο ρόλος της στην ανάπτυξη και διαπαιδαγώγηση των παιδιών με σύνδρομο Down». Πρόκειται για μια εργασία με κυρίως ενημερωτικό και συμβουλευτικό χαρακτήρα χωρίς να εμβαθύνει στον επιστημονικό τομέα. Η εκπόνηση της εργασίας αυτής έχει δύο στόχους. Αφενός την ενημέρωση των αναγνωστών για τα προβλήματα, τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά αυτά στην καθημερινή τους ζωή και αφετέρου πως αυτό μπορεί να μετατραπεί μέσω της αισθητικής αγωγής και της Τέχνης. Με την έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί και τη συλλογή πληροφοριών γίνεται κατανοητό ότι τα παιδιά αυτά χρίζουν άμεσης βοήθειας και συμπαράστασης. Δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως προβληματικά αλλά ως άνθρωποι ίσοι οι οποίοι δεν πρέπει να παραγκωνίζονται και να περιθεριοποιούνται. Διαθέτουν μεγάλη θέληση και είναι ικανά με την κατάλληλη φυσικά υποστήριξη να ζήσουν μια όσο το δυνατόν φυσιολογική ζωή όπως οι υπόλοιποι. Όλοι οφείλουν όμως να είναι ενημερωμένοι και ευαισθητοποιημένοι όσον αφορά στο θέμα αυτό πρόθυμοι να προσφέρουν τη βοήθειά τους είτε πρόκειται για συναισθηματική βοήθεια, είτε πρόκειται για οικονομική και υλική ενίσχυση.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages33-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons