Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπίκα, Σπυριδούλαel
dc.date.accessioned2018-03-30T04:50:59Z-
dc.date.available2018-03-30T04:50:59Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8670-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜετανάστεςel
dc.subjectΠαλιννοστούντεςel
dc.subjectΔίγλωσση εκπαίδευσηel
dc.subjectΤάξεις υποδοχήςel
dc.subjectΜεθόδος projectel
dc.titleΠολιτισμικές ιδιαιτερότητες στο χώρο του παιδικού σταθμούel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαιδευτική ισότηταel
heal.classificationΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T05:05:35Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΜπίκα, Σ., 2008. Πολιτισμικές ιδιαιτερότητες στο χώρο του παιδικού σταθμού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΠολλά από τα προσχολικά κέντρα στη χώρα μας είναι πλέον πολυπολιτισμικά. Η πολιτισμική ομοιογένεια των νηπίων, που τα χαρακτήριζε μέσα πρόσφατα έχει παραχωρήσει τη θέση της στην πολυπολιτισμικότητα ημερήσια αγωγής και φροντίδας να ακούγονται συχνά και άλλες γλώσσες, εκτός από την ελληνική. Ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο παρέχεται η αγωγής στα προσχολικά κέντρα εξακολουθεί να παραμένει μονοπολιτισμικός, με αποτέλεσμα να μην διευκολύνεται η ένταξη και η αποτελεσματική φοίτηση των αλλοεθνών και αλλοδαπών παιδιών σε αυτά. Οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται συχνά απροετοίμαστοι μπροστά στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται και αναγκάζονται να χρησιμοποιούν μεθόδους μονοπολιτισμικού κυρίως χαρακτήρα. Η ακατάλληλη για τις νέες συνθήκες εφαρμογή των παραδοσιακών μεθόδων έχει ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζονται τα αλλοδαπά παιδιά, ως παιδιά με πολιτισμικό, γλωσσικό και μαθησιακά «έλλειψη», το οποίο επιχειρεί να αντιμετωπισθεί με μέτρα αφομοιωτικού χαρακτήρα και όχι με μέτρα τα οποία προωθούν ουσιαστικά τις δυνατότητές τους. Τα τελευταία χρόνια βέβαια με την προώθησή της Διαπολιτισμικής Αγωγής, που στοχεύει στη διατήρηση της πολιτισμικής ταυτότητας του «άλλου», καθώς και στην ειρηνική συμβίωση ατόμων διαφορετικής προέλευσης, δημιουργούνται νέες προοπτικές.el
heal.advisorNameΧρύση, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages58-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons