Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜυλωνά, Ευδοξίαel
dc.date.accessioned2018-03-30T04:50:16Z-
dc.date.available2018-03-30T04:50:16Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8666-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectΓνωστική ανάπτυξηel
dc.subjectΑνάπτυξη της προσωπικότηταςel
dc.subjectΛογοτεχνία και εκπαίδευσηel
dc.titleΝέα ελληνική λογοτεχνία και προσχολική αγωγή: η περίπτωση της γενιάς του 1880el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΠαιδική λογοτεχνίαel
heal.classificationΝεοελληνική λογοτεχνία -- 20ός αιώναςel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T03:52:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΜυλωνά, Ε., 2008. Νέα ελληνική λογοτεχνία και προσχολική αγωγή: η περίπτωση της γενιάς του 1880. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣυνηθίσαμε να λέμε πως το βιβλίο είναι ένας πολύτιμος φίλος. Και βέβαια είναι. Αυτός ο σιωπηλός φίλος μας σώζει συχνά από την υπνηλία του πνεύματος, από την αδράνεια της ψυχής. Μας φωτίζει τον νου, τον δραστηριοποιεί, τον πλουτίζει με εικόνες αποκαλυπτικές και με γνώσεις πάνω στον άνθρωπο και στη ζωή, μας κάνει να επικοινωνούμε με ξένες εμπειρίες, βαθαίνει την ψυχή μας, ολοκληρώνει τον συναισθηματικό μας κόσμο, μεταμορφώνει τη γλώσσα, που είναι το μόνο όργανο επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους, σε καλλιτέχνημα. Η Λογοτεχνία, αυτό το παιχνίδι της φαντασίας, το παιχνίδι με τις λέξεις, είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη βασικότερη κοινωνική εκδήλωση του παιδιού, το δικό του παιχνίδι και θα πρέπει ο δάσκαλος ή ο γονιός, αναδεικνύοντας τις κοινές ιδιότητες λογοτεχνίας-παιχνιδιού- φαντασίας, να οικειώσει το παιδί με το βιβλίο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δείξει: την πορεία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στον χρόνο, τη συμβολή των λογοτεχνών της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στην άνθιση της Παιδικής Λογοτεχνίας και συγκεκριμένα της γενιάς του 1880, τη θετική επίδραση της Λογοτεχνίας στην ανάπτυξη του παιδιού, τη σχέση Παιδικής και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας καθώς και την αναγκαιότητα ύπαρξης της Λογοτεχνίας στις δραστηριότητες των παιδιών στο Προσχολικό Ίδρυμα. Σ’ αυτό το σημείο αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω την καθηγήτριά μου που μου ανέθεσε αυτήν την εργασία και μ’ έκανε να εντρυφήσω στη λογοτεχνία και να την αγαπήσω περισσότερο, την κυρία Φωτεινή Κωστή – Λάγκαρη.el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages63-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons