Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοτσάμπαση, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2018-03-26T11:40:12Z-
dc.date.available2018-03-26T11:40:12Z-
dc.date.issued2018-03-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8646-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠοίησηel
dc.subjectΛογοτεχνἰαel
dc.titleΗ ποίηση στο προσχολικό ίδρυμαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΠαιδική λογοτεχνίαel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.classificationΠαιδική ποίησηel
heal.dateAvailable2024-01-07T01:53:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΚοτσάμπαση, Α., 2008. Η ποίηση στο προσχολικό ίδρυμα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΑναμφισβήτητα ο ρόλος της λογοτεχνίας και συγκεκριμένα της ποίησης στην εκπαίδευση είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Ειδικότερα όμως στην προσχολική αγωγή καθώς τότε αναπτύσσεται η προσωπικότητα και ο χαρακτήρας του παιδιού. Σκοπός αυτής εδώ της πτυχιακής εργασίας είναι να δείξει αυτό το σημαντικό ρόλο της ποίησης στην ανάπτυξη του παιδιού και συνεπώς την αναγκαία ένταξή της στο χώρο του προσχολικού ιδρύματος. Αυτό είναι και ο λόγος που δημιουργήθηκε το δεύτερο μέρος αυτής της εργασίας στο οποίο συγκεντρώθηκε ποιητικό υλικό, αναγράφονται προσωπικοί σχολιασμοί καθώς και συγκεκριμένες δραστηριότητες για κάθε ποίημα ξεχωριστά. Μ’ αυτό το δεύτερο μέρος έχουμε σα στόχο να δείξουμε έμπρακτα όλα όσα αναφέρονται στο πρώτο μέρος της εργασίας και κυρίως στο τρίτο κεφάλαιο. Στο πρώτο και θεωρητικό μέρος μελετήθηκε το γενικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσεται η ποίηση που είναι η λογοτεχνία για παιδιά και νέους. Μελετήθηκε και η ίδια η ποίηση, η πορεία, η εξέλιξη της και η λειτουργικότητά της, ενώ αναφέρεται η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στα προσχολικά ιδρύματα και δίνονται ιδέες και τρόποι για τη σωστή μετάδοση της στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Τέλος για να διεξάγουμε συστηματικά αυτή τη μελέτη ασχοληθήκαμε με ορισμούς, θεωρίες και σχόλια από σημαντικούς θεωρητικούς και μελετητές της ποίησης για παιδιά.el
heal.advisorNameΛώλη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages79-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons