Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκολφινοπούλου, Δήμητραel
dc.contributor.authorΚαραχρήστου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2018-03-26T11:37:18Z-
dc.date.available2018-03-26T11:37:18Z-
dc.date.issued2018-03-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8631-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠιαζετιανή θεωρίαel
dc.subjectΗθική αγωγήel
dc.subjectΓνωστική ανάπτυξηel
dc.titleΟ Piaget και ο Vygotsky και ο ρόλος τους στην προσχολική αγωγήel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationPiaget,Jean, 1896-1980el
heal.classificationVygotsky,Lev Semenovich, 1896-1934el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T03:33:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΓκολφινοπούλου, Δ. & Καραχρήστου, Β., 2008. Ο Piaget και ο Vygotsky και ο ρόλος τους στην προσχολική αγωγή. . Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ φοίτηση των παιδιών στο βρεφονηπιακό σταθμό αποτελεί « άνοιγμα ενός παραθύρου ζωής». Το παιδί μαθαίνει κάποιους σημαντικούς κανόνες, όπως κανόνες ηθικής για τη ζωή του, μαθαίνει τη μητρική του γλώσσα, σχηματίζεται η προσωπικότητά του. Η νηπιακή ηλικία είναι η ηλικία κατά την οποία μπαίνουν οι βάσεις, ώστε τα παιδιά να «οικοδομήσουν» τη μετέπειτα ζωή τους. Είναι η ηλικία κατά την οποία πρέπει σαν παιδαγωγοί, να δώσουμε τα ανάλογα ερεθίσματα στα παιδιά ώστε να επιτύχουμε μια ολόπλευρη ανάπτυξη, γιατί μην ξεχνάμε ότι αυτά τα παιδιά είναι το «μέλλον» μας. Μέσα σε αυτή την εργασία λοιπόν, θα αναφερθούμε στο σημαντικό έργο τόσο του Piaget όσο και του Vygotsky κατά την προσχολική ηλικία. Θα εστιάσουμε στις παιδαγωγικές αρχές των έργων τους, τους στόχους αυτών, την εφαρμογή της θεωρίας του Piaget, τη συμβολική λειτουργία και τη μίμηση, το συμβολικό παιχνίδι, τις φυσικές επιστήμες και την εκπαιδευτική πράξη στην προσχολική ηλικία, τα ψυχολογικά δεδομένα και τους στόχους της ηθικής αγωγής κατά τον Piaget. Επίσης, θα μιλήσουμε για τη διδασκαλία σύμφωνα με τη θεωρία του Vygotsky, την ανάπτυξη της αντίληψης και της προσοχής, την κατάκτηση της μνήμης και της σκέψης, την γνωστική λειτουργία παιδιών με διαταραχές της ψυχονοητικής ανάπτυξης. Ακόμα, για την ανάπτυξη των Ανώτερων Ψυχολογικών Λειτουργιών, για το λόγο και τέλος την χρήση των εργαλείων και το ρόλο τους και το παιχνίδι στην ανάπτυξη του παιδιού. Στόχος, λοιπόν, της εργασίας μας είναι να δείξουμε, μέσα από τις θεωρίες του Piaget και του Vygotsky, ότι πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε σαν παιδαγωγοί, ώστε να μελετήσουμε εις βάθος την ψυχολογία των παιδιών της νηπιακής ηλικίας, την νοητική τους ανάπτυξη, το πως μαθαίνουν και να δείξουμε την ανάλογη προσοχή και ανταπόκριση απέναντι σε αυτά τα παιδιά για να αποκτήσουν γνώσεις, οι οποίες είναι απαραίτητες για να προχωρήσουν και να κατακτήσουν κάτι καινούριο, να κατακτήσουν μια νέα δεξιότητα. Ακόμα να τα βοηθήσουμε ώστε να μάθουν αργά και σταθερά με αποτέλεσμα να επιτύχουμε ψυχολογική, σωματική, νοητική, κοινωνική και γενικά ολόπλευρη ανάπτυξη.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages139-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons