Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαρολαχάκη, Μάρθαel
dc.date.accessioned2018-03-16T12:01:23Z-
dc.date.available2018-03-16T12:01:23Z-
dc.date.issued2018-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8611-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνακαλύπτοντας τη δυσλεξία ο ρόλος της στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-07T04:47:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΜαρολαχάκη, Μ., 2007. Ανακαλύπτοντας τη δυσλεξία -ο ρόλος της στην προσσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΕίναι αρκετά δύσκολο και συνάμα γοητευτικό να καταφέρει κανείς να φέρει εις πέρας την ολοκλήρωσης μίας εργασίας. Η πτυχιακή μου εργασία φέρει τον τίτλο: «ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ- Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ». Μέσα από την αναζήτηση βιβλίων και συγκραμάτων καθώς και πληροφοριών από το διαδίκτυο έγινε προσπάθεια μίας πλήρους αναφοράς και ανάλυσης του θέματος. Επίσης οφείλω να ευχαριστήσω την καθηγήτρια μου διδάκτωρ κα. Έφη Τσίκα, για τη συνεργασία της, την καθοδήγησή και βοήθεια της που ήταν πολύτιμη για την διεκπεραίωση αυτής της εργασίας. Είναι γενικά γνωστό πως η δυσλεξία είναι μία πολύ σοβαρή μαθησιακή δυσκολία, που παρουσιάζεται συνήθως από τα πρώτα σχολικά βήματα του παιδιού. Αν η δυσλεξία δεν διαγνωσθεί και δε θεραπευτεί εγκαίρως θα ακολουθεί το παιδί για όλη του τη ζωή, αποτελώντας τροχοπέδη στη μόρφωση του, και γενικότερα στην πρόοδο του. Εδώ ο αναγνώστης θα ενημερωθεί για τη δυσλεξία, ώστε να αναγνωρίζει τα ανησυχητικά συμπτώματα στην ανάπτυξη, στη συμπεριφορά και στην απόδοση του παιδιού και να ζητά έγκαιρα επιστημονική βοήθεια. Επίσης θα βρει με ποιους συγκεκριμένους τρόπους θα μπορέσει να βοηθήσει αποτελεσματικά το παιδί του ώστε να αποφύγει τις συγκρούσεις, την απογοήτευση και την ένταση που συνοδεύονται με την άγνοια και την παραπληροφόρηση σχετικά με το όλο θέμα. Οι αναγνώστες που πρόκειται να συναναστραφούν με άτομα που έχουν δυσλεξία, θα βρουν πρακτικές συμβουλές για τον τρόπο προσέγγισης των προβλημάτων, μεθόδους διδασκαλίας και ενδεικτικές ασκήσεις και δραστηριότητες που θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν αναλόγως τη περίπτωση. Εύχομαι η προσπάθεια μου αυτή να βάλει ένα μικρό λιθαράκι στο τεράστιο κεφάλαιο της ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ. Αν θέλουμε «αυτά» τα παιδιά να τα βοηθήσουμε να προοδεύσουν, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε και να ακολουθήσουμε το δρόμο που τα οδηγεί στη μάθηση.el
heal.advisorNameΤσίκα, Ευφροσύνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages70-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons