Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕυαγγέλου, Αναστασίαel
dc.contributor.authorΚιτσιλή, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2018-03-16T12:01:08Z-
dc.date.available2018-03-16T12:01:08Z-
dc.date.issued2018-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8609-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠεζογραφίαel
dc.subjectΜικρές ιστορίεςel
dc.subjectΠαραμύθιel
dc.subjectΜύθοςel
dc.subjectΠοίησηel
dc.subjectΘέατροel
dc.subjectΠαιδικό βιβλίοel
dc.subjectΛαϊκό παραμύθιel
dc.titleΠαιδική Λογοτεχνία: η συμβολή της στην καλλιέργεια του παιδιού - ο ρόλος της στο προσχολικό ίδρυμαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΠαιδική λογοτεχνίαel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:36:25Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΕυαγγέλου, Α. & Κιτσιλή, Ε., 2007. Παιδική Λογοτεχνία: η συμβολή της στην καλλιέργεια του παιδιού - ο ρόλος της στο προσχολικό ίδρυμα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣτην εργασία μας αυτή ασχοληθήκαμε με την προσφορά της Παιδικής Λογοτεχνίας στην καλλιέργεια του παιδιού της προσχολικής και βρεφικής ηλικίας, καθώς και τον ρόλο της στο προσχολικό ίδρυμα. Προσπαθήσαμε να καταγράψουμε την πολύπλευρη προσφορά της Παιδικής Λογοτεχνίας στην πνευματική, γλωσσική, κοινωνική και αισθητική ανάπτυξη των παιδιών καθώς και τη σχέση που έχει το παιδί με το βιβλίο. δεν μπορούσαμε να παραλείψουμε και το πόσο σημαντική είναι η προσφορά της στο προσχολικό ίδρυμα και την βοήθεια που προσφέρει στον εκπαιδευτικό ως μέσο διαπαιδαγώγησης, αλλά και ως έργο Τέχνης. Μέσα από όλη αυτή την διαδικασία μελέτης διαφόρων συγγραφέων που έχουν κατά καιρούς ασχοληθεί με την Παιδική Λογοτεχνία- που είτε δανειστήκαμε γι’ αυτή την εργασία, είτε όχι-, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η έγκαιρη γνωριμία του παιδιού με την Παιδική Λογοτεχνία και γενικότερα με το βιβλίο, στα έξι πρώτα χρόνια της ζωής, αποτελεί μια εξαιρετική δυνατότητα για την προετοιμασία του αυριανού αναγνώστη βιβλίων. Με την έγκαιρη εξοικείωση του παιδιού με το βιβλίο, δίνεται η δυνατότητα στο παιδί να αντιληφθεί ότι η ανάγνωση βιβλίων αποτελεί μια ευχάριστη απασχόληση και κατά συνέπεια το παιδί παίρνει μια θετική στάση απέναντι στο λογοτεχνικό βιβλίο. Το παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο αποτελεί, στη βιβλιοθήκη του σχολείου, ισχυρό όπλο στα χέρια της βρεφονηπιαγωγού, καθότι δεν υπάρχει ημέρα της εβδομάδας που να μην ασχολείται με την ανάγνωση ή δραματοποίηση μιας μικρής ιστορίας, την ανάγνωση ενός ποιήματος, ή δραστηριότητες που εμπνέονται από ένα παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο. Αναμφισβήτητα η προσφορά της Παιδικής Λογοτεχνίας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού είναι μεγάλη και εξέχουσας σημασίας. Τα βιβλία δεν αποτελούν για τα παιδιά μόνο πηγή χαράς και διασκέδασης, αλλά ταυτόχρονα με την ανάγνωσή τους αναπτύσσονται και ενισχύονται οι πνευματικές τους λειτουργίες που είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη μελλοντική τους μάθηση.el
heal.advisorNameΛώλη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages109-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons