Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧολέβα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2018-03-16T12:00:53Z-
dc.date.available2018-03-16T12:00:53Z-
dc.date.issued2018-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8607-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.subjectΧειροτεχνικές εργασίεςel
dc.subjectΓλυπτικήel
dc.subjectΚολλάζel
dc.subjectΨηφιδωτόel
dc.subjectΤύπωμαel
dc.subjectΚούκλεςel
dc.titleΟι εικαστικές τέχνες και η εκπαιδευτική τους διαδικασία στο χώρο της προσχολικής αγωγήςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:12:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΧολέβα, Β., 2008. Οι εικαστικές τέχνες και η εκπαιδευτική τους διαδικασία στο χώρο της προσχολικής αγωγής. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤα παιδιά αρχίζουν να αντιλαμβάνονται από μόνα τους πολύ πριν τα παροτρύνουν οι μεγάλοι να ασχοληθούν με το να ζωγραφίζουν, να σταυρούς, γραμμές, κύκλους και ότι άλλο τους προσφέρει παιχνίδι και διασκέδαση. Καλό θα ήταν οι γονείς να αφήνουν ελεύθερα τα παιδιά σ’ αυτές τους τις δραστηριότητες και να εκφράζονται όπως θέλουν μέσα απ’ αυτές. Η τέχνη είναι η πορεία στη ζωή στον κόσμο που είναι γεμάτος από πλούσια ερεθίσματα. Σ’ έναν κόσμο που τα παιδιά αντιλαμβάνονται ολικά. Η συνεργασία των τεχνών δίνει στα παιδιά τη ζωντάνια αυτού του κόσμου και ταυτόχρονα τα βοηθά να γνωρίσουν κάθε ιδιαίτερη ομορφιά του. Η τέχνη θέλει να του δώσει τις χαρές του καλλιτέχνη. Η συνύπαρξη των τεχνών προσπερνά με ευκολία την πρόωρη εξειδίκευση των παιδιών σε μια τέχνη και πετυχαίνει με τον καλύτερο τρόπο την αισθητική τους καλλιέργεια και την προσωπική τους δημιουργία. Επιπλέον οι διαφορετικές μορφές έκφρασης, που συνυπάρχουν ισότιμα, επιτρέπουν σε κάθε παιδί να αναπτύξει τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις του, νιώθοντας παράλληλα ισάξιο μέλος της ομάδας, οι διαφορετικότητες αλληλοσυμπληρώνονται. Δίνουν νέα πνοή σε κάθε δραστηριότητα. Οι δραστηριότητες αυτές είναι αλλιώτικες. Για να γίνουν όμως πηγή έμπνευσης χρειάζονται το κατάλληλο περιβάλλον. Μέσα σ’ αυτό το χώρο νιώθουμε ασφάλεια, παίζουν, συνεργάζονται και εκφράζονται όλοι μαζί.Γενικά όμως, οι εικαστικές δραστηριότητες αφυπνίζουν την περιέργειά του και του ενεργοποιούν τη φαντασία του αλλά και οξύνουν την κρίση του, ενθαρρύνουν την έκφραση, καλλιεργούν την δημιουργικότητά του κινητοποιούν τις φυσικές του ικανότητες καθώς επινοούν και καινοτομούν.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages96-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons