Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒλάχου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2018-03-16T11:59:57Z-
dc.date.available2018-03-16T11:59:57Z-
dc.date.issued2018-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8603-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subjectΚοινωνικές ανισότητεςel
dc.subjectΜοντέλα εκπαίδευσηςel
dc.titleΚοινωνικές ανισότητες στον χώρο του παιδικού σταθμούel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαιδευτική ισότηταel
heal.classificationΕκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψειςel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:48:14Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΒλάχου, Ι., 2007. Κοικωνικές ανισότητες στον χώρο του παιδικού σταθμού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ μελέτη αυτή εκπονήθηκε στο πλαίίσιιο της πτυχιιακής εργασίίας,, της οποίίας η θεματολογίία σχετίίζεταιι με τιις κοιινωνιικές ανιισότητες στο χώρο του Παιιδιικού Σταθμού.. Στο εκπαιιδευτιικό σύστημα,, αλλά καιι ευρύτερα,, σε όλη την κοιινωνίία υπάρχουν ανιισότητες οιι οποίίες ταλανίίζουν την ιισορροπίία όλων καιι περιισσότερο των μιικρών παιιδιιών.. «Ανιισότητα» σημαίίνειι η μη δίίκαιιη μεταχείίριιση,, η διιαφορά κατανομής αγαθών είίτε υλιικών είίτε άυλων.. Οιι ανιισότητες αφορούν «ατομιικούς» καιι «κοιινωνιικούς» παράγοντες.. Ως «ατομιικούς» μπορούμε να αναφέρουμε τη γλώσσα,, τιις ατομιικές ιικανότητες (κιινητιικές-νοητιικές),, την ηλιικίία καιι το φύλο.. Στους «κοιινωνιικούς» παράγοντες ανήκουν η προέλευση,, ο τόπος καταγωγής,, η θρησκείία,, η φυλή,, η κοιινωνιικοοιικονομιική κατάσταση καιι το μέγεθος της οιικογένειιας.. Η συγκεκριιμένη θεματολογίία,, κεντρίίζειι το ενδιιαφέρον όλων,, αλλά περιισσότερο ενός παιιδαγωγού,, γιιατίί το επάγγελμα-λειιτούργημα της// του παιιδαγωγού προσχολιικής εκπαίίδευσης,, είίναιι πολύ «ευαίίσθητο»,, όπως ευαίίσθητες είίναιι καιι οιι ψυχές των παιιδιιών που αλληλεπιιδρά καθημεριινώς.. Όλα τα παιιδιιά αξίίζουν να έχουν ευκαιιρίίες,, σεβασμό καιι αγάπη από όλους.. Γιια το λόγο αυτό,, η εργασίία επιικεντρώθηκε στιις διιακρίίσειις που υπάρχουν,, είίτε από μέρους της κοιινωνίίας,, των μαθητών καιι των γονέων,, είίτε από τους ίίδιιους τους εκπαιιδευτιικούς.. Αυτές οιι διιακρίίσειις μπορούν να πάψουν να υφίίστανταιι,, εάν πρώτοιι οιι εκπαιιδευτιικοίί μαζίί με τους γονείίς θέσουν στόχους γιια το συμφέρον των παιιδιιών τους.. Οιι ορίίζοντες επιιβάλλεταιι να είίναιι ανοιιχτοίί,, όπως ανοιιχτοίί πρέπειι να είίναιι καιι οιι εκπαιιδευτιικοίί σε κάθε απορίία των παιιδιιών ή προβληματιική συμπεριιφορά.. Υπάρχουν αρκετές εκπαιιδευτιικοίί μέθοδοιι οιι οποίίες προσφέρονταιι καιι μπορούν να είίναιι σύμμαχοιι γιια τον αγώνα όλων κατά των διιαφοροποιιήσεων καιι της ομαλής-ιισότιιμης ανάπτυξης των παιιδιιών σε όλους τους τομείίς.. Έχοντας υπόψη,, λοιιπόν,, όλα αυτά τα δεδομένα,, μπορείί ο κάθε εκπαιιδευτιικός,, ακόμα καιι γονέας,, να εξελιιχθείί,, (γνωρίίζοντας τιις ιιδιιαιιτερότητες του κάθε παιιδιιού καιι τιις τυχόν διιακρίίσειις),, έτσιι ώστε να είίναιι σε θέση να ανταποκριιθείί σε οποιιαδήποτε «δύσκολη» κατάσταση,, δίίνοντας στα παιιδιιά ευκαιιρίίες γιια τη δημιιουργίία μιιας ιισορροπημένης προσωπιικότητας.. …Γιια να δώσουμε λάμψη καιι φως σε αυτά τα τεράστιια παιιδιικά μάτιια που μας κοιιτάζουν με βλέμμα προσμονής καιι αγάπης…γιιατίί σε αυτά τα παιιδιιά βρίίσκεταιι το μέλλον…el
heal.advisorNameΧρύση, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages176-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons