Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛυβιάκη, Τριανταφυλλιάel
dc.date.accessioned2018-03-16T11:58:55Z-
dc.date.available2018-03-16T11:58:55Z-
dc.date.issued2018-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8595-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΕσωτερικός χώροςel
dc.subjectΚαταλληλότητα κτιριακών εγκαταστάσεωνel
dc.subjectΕξωτερικός χώροςel
dc.subjectΕξοπλισμόςel
dc.subjectΠαιδικός σταθμόςel
dc.subjectΒρεφονηπιακός σταθμόςel
dc.titleΟργάνωση χώρων και διδασκαλίας σ΄έναν παιδικό σταθμόel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΒρεφονηπιακοί σταθμοί -- Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T05:01:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΛυβιάκη, Τ., 2007. Οργάνωση χώρων και διδασκαλίας σ΄έναν παιδικό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να διαπραγματευτεί το ρόλο της διδασκαλίας σε έναν παιδικό σταθμό και την αξία της οργάνωσης των χώρων. Η διδασκαλία σε έναν παιδικό σταθμό είναι ανάγκη ζωής για τα παιδιά, όπως είναι το ίδιο απαραίτητος ο αέρας ή το φαγητό. Μέσω αυτής επιτυγχάνεται η γρήγορη διαμόρφωση και διάπλαση του σωματικού σχήματος. Αλλά δεν επαρκεί μόνον αυτό. Πρωταρχικό ρόλο έχει η γνώση και η μάθηση που μπορεί να αποκτήσει ένα παιδί σε έναν σωστά διαμορφωμένο και πλήρως οργανωμένο χώρο. Το παιδί αποκτά μια αυτούσια χαρά, κίνηση, δράση, που του εξασφαλίζουν τη δυνατότητα να ζήσει σωστά και ολοκληρωμένα κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας την οποία διανύει, και αποκτήσει εμπειρίες μέσα στον οργανωμένο χώρο του σταθμού. Στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας γίνεται αναφορά στην εισαγωγή της έννοιας της οργάνωσης ενός παιδικού σταθμού. Γίνεται επίσης μια σύντομη ιστορική αναδρομή από το 1901 έως και σήμερα. Θα μας απασχολήσει σημαντικά η σωστή οργάνωση και λειτουργία του εξωτερικού χώρου ενός νηπιαγωγείου – παιδικού σταθμού, αλλά και η σωστή οργάνωση και λειτουργία του εσωτερικού τμήματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται ο σαφής και αναλυτικότερος τρόπος διδασκαλίας σε έναν παιδικό σταθμό. Γίνεται αναφορά στο συγκεκριμένο ωρολόγιο πρόγραμμα από το 1988 έως και σήμερα. Επιπλέον, παρουσιάζεται και το διδακτικό κλίμα που πρέπει να έχει ένας παιδικός σταθμός, αλλά και η βιωματική προσέγγιση της μάθησης – προσέγγιση project.el
heal.advisorNameΠαπαγιάννη, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages187-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons