Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8593
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαννημάρα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-03-16T11:58:36Z-
dc.date.available2018-03-16T11:58:36Z-
dc.date.issued2018-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8593-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΟικογένειαel
dc.subjectΒρεφονηπιακοί σταθμοίel
dc.subjectΒρεφονηπιοκόμοιel
dc.subjectΓονείςel
dc.subjectΠαιδαγωγοίel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΠαιδικοί σταθμοίel
dc.titleΟ ρόλος της οικογένειας και του παιδικού σταθμού στην κοινωνικοποίηση του παιδιούel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΟικογένεια και σχολείοel
heal.classificationΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T01:49:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΓαιαννημάρα, Μ., 2007. Ο ρόλος της οικογένειας και του παιδικού σταθμού στην κοινωνικοποίηση του παιδιού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ ομαλή ένταξη ενός ατόμου στο κοινωνικό σύνολο εξαρτάται κυρίως από δύο παράγοντες, την οικογένεια και το σχολείο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει μια προσπάθεια να κατανοήσουμε τον ρόλο που διαδραματίζουν η οικογένεια και ο παιδικός σταθμός στην διαδικασία κοινωνικοποίησης των παιδιών, καθώς η εργασία αφορά την προσχολική ηλικία. Για να γίνει αυτό δημιουργήθηκαν δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα ερευνητικό. Στο θεωρητικό δίνονται κάποιοι ορισμοί της ΄΄κοινωνικοποίησης΄΄, διάφορες επιστημονικές προσεγγίσεις για τη σωματική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών αλλά και το πώς εξελίσσονται σε ότι αφορά την κοινωνικοποίησή τους. Στο ερευνητικό μέρος, μέσα από κάποια ερωτηματολόγια, τα οποία συμπληρώθηκαν από γονείς και παιδαγωγούς, εκτιμήθηκε κατά πόσο η θεωρία συμβαδίζει με την πραγματικότητα. Τέλος, ελπίζουμε η προσπάθεια αυτή να είναι μια καλή ευκαιρία να προσεγγίσουμε περισσότερο τον κόσμο των παιδιών ώστε να βοηθήσουμε στην ομαλότερη ανάπτυξη και εξέλιξή τους.el
heal.advisorNameΠαλάσκα, Μαρίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages171-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons