Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεβίζου, Παρθενίαel
dc.date.accessioned2018-03-16T11:56:58Z-
dc.date.available2018-03-16T11:56:58Z-
dc.date.issued2018-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8584-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚαταλληλότητα κτιριακών εγκαταστάσεωνel
dc.subjectΠαιδαγωγικό υλικόel
dc.subjectΌργανα διοίκησηςel
dc.subjectΟργάνωση γραφείουel
dc.subjectΔιαχείριση πόρωνel
dc.subjectΠαιδαγωγοίel
dc.titleΟργάνωση του χώρου του κέντρου προσχολικής αγωγήςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΒρεφονηπιακοί σταθμοί -- Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:34:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΑλεβίζου, Π., 2008. Οργάνωση του χώρου του κέντρου προσχολικής αγωγής. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. (el
heal.abstractΗ εργασία αυτή έχει σαν στόχο να διερευνήσει την σημασία που έχει η οργά- νωση των Κέντρων Προσχολικής Αγωγής και ειδικότερα των Παιδικών Σταθμών, να επισημάνει τον καθοριστικό ρόλο των ιδιαίτερα διαμορφωμένων χώρων των δραστη- ριοτήτων (γνωστών ως γωνιές) και με ποιο τρόπο αυτοί συντελούν στην ολόπλευρη και υγιή ανάπτυξη του παιδιού. Πιστεύεται πως ο σχεδιασμός και η οργάνωση του σχολικού περιβάλλοντος αντανακλά τη φιλοσοφία μας για την προσχολική ηλικία και καθορίζει τον τρόπο που θα ζουν και θα παίζουν τα παιδιά σε έναν χώρο που περνούν αρκετές ώρες την ημέ- ρα. Επομένως, η έκθεση του παιδιού από νωρίς σε ένα περιβάλλον πλούσιο σε ερεθί- σματα η αλληλεπίδρασή του με αυτό είναι σημαντική για την σωματική του ανάπτυ- ξη (Κουτσουβάνου, Γιαλαμάς, 1996, σ. 12). Σύμφωνα με τον Ηλία Βιγγόπουλο: Ο Παιδικός Σταθμός είναι ένα πνευματικό εργαστήρι, που ανήκει αποκλειστικά και μόνο στην μικρή κοινωνία των παιδιών. Κα- θετί που υπάρχει μέσα σ’ αυτό πρέπει να καθρεφτίζει τα επιτεύγματα της μικρής και χαρούμενης αυτής κοινωνίας, να προέρχεται από το παιδί και να εξυπηρετεί έναν και μοναδικό σκοπό: την αυτοδύναμη ψυχοδιανοητική του ανάπτυξη. Η εργασία αυτή αναφέρεται στην σωστή οργάνωση του Κέντρου Προσχολικής Αγωγής, στην κτιριολογία του, στον εσωτερικό χώρο και στη διαμόρφωση της αί- θουσας διδασκαλίας σε γωνίες.el
heal.advisorNameΔήμας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages68-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons