Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8579
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Υφαντή, Βαρβάρα | el |
dc.date.accessioned | 2018-03-16T11:55:33Z | - |
dc.date.available | 2018-03-16T11:55:33Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-16 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8579 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οικογένεια | el |
dc.subject | Βρεφονηπιακοί σταθμοί | el |
dc.subject | Βρεφονηπιοκόμοι | el |
dc.subject | Γονείς | el |
dc.subject | Παιδαγωγοί | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Παιδικοί σταθμοί | el |
dc.subject | Κοινωνικοποίηση | el |
dc.title | Οικογένεια και Παιδικός Σταθμός: χώροι κοινωνικοποίησης του παιδιού | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.classification | Οικογένεια και σχολείο | el |
heal.classification | Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών | el |
heal.classification | Προσχολική αγωγή | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T01:46:02Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2007 | - |
heal.bibliographicCitation | Υφαντή, Β., 2007. Οικογένεια και Παιδικός Σταθμός: χώροι κοινωνικοποίησης του παιδιού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.abstract | Η εργασία αυτή πραγματεύεται το θέμα της κοινωνικοποίησης του παιδιού μέσα στους χώρους της οικογένειας και του παιδικού σταθμού. Ως σκοπό έχει να κατανοήσει ο αναγνώστης ότι το παιδί, ήδη από τη βρεφική του ηλικία και εν συνεχεία στη προσχολική ηλικία, με τη βοήθεια, τη συμμετοχή και τη συνεργασία της οικογένειας και του παιδικού σταθμού κοινωνικοποιείται. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μου αναφέρεται στην κοινωνικοποίηση. Δίνεται, δηλαδή, ο ορισμός της, αναλύονται τα στάδιά της και οι φάσεις της και, τέλος, παρουσιάζονται οι παράγοντες που οδηγούν στην κοινωνικοποίηση. Το δεύτερο κεφάλαιο έχει γενικότερο σκοπό να παρουσιάσει τα στάδια της κοινωνικοποίησης απ’ τα οποία περνάει το παιδί από 0-6 ετών, καθώς και τον πρωταρχικό παράγοντα για την κοινωνικοποίηση, το οικογενειακό περιβάλλον. Ο ρόλος που παίζουν καταρχάς οι γονείς για να αναπτυχθεί το παιδί σε όλους τους τομείς είναι καθοριστικός. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στον δεύτερο σταθμό της κοινωνικοποίησης, τον παιδικό σταθμό. Ο παιδικός σταθμός, όπως θα διαπιστώσουμε και αργότερα, είναι η συνέχεια της οικογενειακής αγωγής. Τα πρόσωπα με τα οποία έρχονται σε επαφή το παιδί (όπως εκπαιδευτικοί, παιδιά κ. λ. π.) συμβάλλουν κι αυτά με τον τρόπο τους στην κοινωνικοποίηση του παιδιού. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα διαπιστωθεί ότι με τον συνδυασμό του οικογενειακού περιβάλλοντος και του παιδικού σταθμού επιτυγχάνεται η κοινωνικοποίηση του παιδιού. Θα γίνει κατανοητό ότι μπορεί να ξεπεραστεί οποιοδήποτε πρόβλημα κι αν εμφανιστεί στην συμπεριφορά του παιδιού με την οργάνωση και τη συνεργασία του γονιού με τον/την παιδαγωγό. | el |
heal.advisorName | Καραβίδας, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 42 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License