Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚυρεζή, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2018-03-16T11:55:23Z-
dc.date.available2018-03-16T11:55:23Z-
dc.date.issued2018-03-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8578-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΠρογράμματα προσχολικής αγωγήςel
dc.subjectΔιαθεματικότηταel
dc.titleΣύγχρονοι μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης στην προσχολική αγωγήel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-07T04:40:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΚυρεζή, Αθ., 2007. Σύγχρονοι μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης στην προσχολική αγωγή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤο τέλος του αιώνα μας σημαδεύτηκε με την καθολική αναγνώριση και τη σπουδαιότητα της προσχολικής ηλικίας στην ανάπτυξη και τη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ανθρώπου. Παγκοσμίως παρατηρήθηκε έντονο ενδιαφέρον για την προσχολική αγωγή. Οι παραδοσιακοί στόχοι της προσχολικής εκπαίδευσης έχουν αναθεωρηθεί και συνεχώς διαμορφώνονται νέα προγράμματα και μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης. Μέσα σε αυτή τη ραγδαία εξέλιξη της προσχολικής εκπαίδευσης, γίνεται όλο και πιο σαφής, η ανάγκη για ποιοτική αναβάθμιση του έργου που επιτελείται στα προσχολικά κέντρα (Παιδικούς Σταθμούς και Νηπιαγωγεία). Η ποιοτική προσχολική αγωγή είναι πρωταρχικό μέλημα όλων μας και περισσότερο αυτών που εμπλέκονται άμεσα. Επειδή ακριβώς δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος διαπαιδαγώγησης και εκπαίδευσης, η παιδαγωγός οφείλει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο καταρτισμένη και ενημερωμένη. Όσο αρτιότερη κατάρτιση και βαθύτερη συναίσθηση έχει η παιδαγωγός για το έργο της τόσο μικρότερο θα είναι το χάσμα μεταξύ των στόχων της προσχολικής εκπαίδευσης και των προγραμμάτων που υπάρχουν για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Το βασικό συστατικό της εκπαίδευσης δεν είναι το αναλυτικό ή όποιο άλλο πρόγραμμα υφίσταται, ούτε η αξιολόγηση των μεθόδων. Το βασικό συστατικό της εκπαίδευσης είναι η αμφίδρομη σχέση που θ’ αναπτύξει η παιδαγωγός με τα μικρά παιδιά.el
heal.advisorNameΒαραγγούλη, Μαίρηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages114-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons