Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8578Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Κυρεζή, Αθανασία | el |
| dc.date.accessioned | 2018-03-16T11:55:23Z | - |
| dc.date.available | 2018-03-16T11:55:23Z | - |
| dc.date.issued | 2018-03-16 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8578 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
| dc.subject | Προγράμματα προσχολικής αγωγής | el |
| dc.subject | Διαθεματικότητα | el |
| dc.title | Σύγχρονοι μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης στην προσχολική αγωγή | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτων | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T04:40:02Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2007 | - |
| heal.bibliographicCitation | Κυρεζή, Αθ., 2007. Σύγχρονοι μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης στην προσχολική αγωγή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Το τέλος του αιώνα μας σημαδεύτηκε με την καθολική αναγνώριση και τη σπουδαιότητα της προσχολικής ηλικίας στην ανάπτυξη και τη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ανθρώπου. Παγκοσμίως παρατηρήθηκε έντονο ενδιαφέρον για την προσχολική αγωγή. Οι παραδοσιακοί στόχοι της προσχολικής εκπαίδευσης έχουν αναθεωρηθεί και συνεχώς διαμορφώνονται νέα προγράμματα και μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης. Μέσα σε αυτή τη ραγδαία εξέλιξη της προσχολικής εκπαίδευσης, γίνεται όλο και πιο σαφής, η ανάγκη για ποιοτική αναβάθμιση του έργου που επιτελείται στα προσχολικά κέντρα (Παιδικούς Σταθμούς και Νηπιαγωγεία). Η ποιοτική προσχολική αγωγή είναι πρωταρχικό μέλημα όλων μας και περισσότερο αυτών που εμπλέκονται άμεσα. Επειδή ακριβώς δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος διαπαιδαγώγησης και εκπαίδευσης, η παιδαγωγός οφείλει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο καταρτισμένη και ενημερωμένη. Όσο αρτιότερη κατάρτιση και βαθύτερη συναίσθηση έχει η παιδαγωγός για το έργο της τόσο μικρότερο θα είναι το χάσμα μεταξύ των στόχων της προσχολικής εκπαίδευσης και των προγραμμάτων που υπάρχουν για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Το βασικό συστατικό της εκπαίδευσης δεν είναι το αναλυτικό ή όποιο άλλο πρόγραμμα υφίσταται, ούτε η αξιολόγηση των μεθόδων. Το βασικό συστατικό της εκπαίδευσης είναι η αμφίδρομη σχέση που θ’ αναπτύξει η παιδαγωγός με τα μικρά παιδιά. | el |
| heal.advisorName | Βαραγγούλη, Μαίρη | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 114 | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License