Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8573
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μαστρανεστάση | el |
dc.date.accessioned | 2018-03-16T11:54:09Z | - |
dc.date.available | 2018-03-16T11:54:09Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-16 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8573 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιδικό βιβλίο | el |
dc.subject | Παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.subject | Εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο | el |
dc.subject | Κόμικς | el |
dc.subject | Παραμύθια | el |
dc.subject | Ποιήματα | el |
dc.subject | Παιδικές βιβλιοθήκες | el |
dc.title | Η συμβολή του παιδικού βιβλίου στην προσχολική αγωγή | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.classification | Παιδική λογοτεχνία | el |
heal.classification | Εικονογραφημένα βιβλία για παιδιά | el |
heal.classification | Παραμύθια | el |
heal.classification | Ποίηση | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T04:14:27Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2007 | - |
heal.bibliographicCitation | Μαστρανέστη, Μ., 2007. Η συμβολή του παιδικού βιβλίου στην προσχολική αγωγή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια το παιδικό βιβλίο αναπτύχθηκε ραγδαία από τη στιγμή που διαπιστώθηκε ότι η παιδική ηλικία είναι η σημαντικότερη ηλικία του ανθρώπου. Το παιδικό βιβλίο και συγκεκριμένα το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο και τα παραμύθια βοηθάνε πολύ τα παιδιά να αναπτύσσονται νοητικά, και για αυτό το λόγο καλό είναι οι παιδαγωγοί αλλά και οι γονείς περισσότερο να προτρέπουν τα παιδιά να διαβάζουν ή να ζητάνε να τους διαβάσουν βιβλία. Τα παιδιά κυρίως ζητάνε να διαβάσουν ένα εικονογραφημένο βιβλίο γιατί οι εικόνες είναι αυτές που το κάνουν πιο ελκυστικότερο και προσιτότερο, και τα παιδιά βλέποντας τις εικόνες κατανοούν πιο καλά το κείμενο. Ένα άλλο είδος παιδικού βιβλίου είναι τα κόμικς, τα οποία κατά τεκμήριο κάνουν μεγάλο κακό στα παιδιά γιατί αλλοιώνουν τη γλώσσα και δεν προσφέρουν ωραίες εικόνες. Τέλος μεγάλη είναι και η προσφορά της ποίησης στην παιδική ηλικία γιατί καλλιεργεί τη φαντασία, εκλεπτύνει την παιδική ευαισθησία και προσφέρει αισθητική απόλαυση. Επίσης τα τελευταία χρόνια έχουμε τη δημιουργία της παιδικής βιβλιοθήκης όπου είναι ένας κατάλληλος χώρος όπου το παιδί ενημερώνεται και πληροφορείται. Η παιδική βιβλιοθήκη δημιουργεί ένα περιβάλλον χαρούμενο και ζωντανό όπου το παιδί μπορεί να διαλέξει βιβλία, να παίξει και να συμμετέχει σε προγράμματα της βιβλιοθήκης. | el |
heal.advisorName | Δήμας, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 89 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License